Špecialisti na off-roadové prestavby delta4x4 už v minulosti posunuli mnohé terénne vozidlá a SUV na vyššiu úroveň, a to nielen vzhľadom, ale najmä výkonom v teréne. Nie je teda prekvapením, keď prémiové SUV ako Rolls Royce Cullinan upúta pozornosť skúsených technikov z bavorského Unterumbachu.
Veliko mesecev dela je bilo vloženih v načrte preoblikovanja angleškega aristokrata, ko je prišlo prvo povpraševanje bodočega kupca z Arabskega polotoka. Pretvorba takšne kotajoče se ikone za ceno etažne lastnineje seveda tudi vznemirljiv izziv, saj mora biti po eni strani eleganten in funkcionalen hkrati, po drugi strani pa mora izkazovati tudi popolno izdelavo. Karkoli drugega bi skoraj ne ustrezalo osnovnemu vozilu.
Kako pa luksuzni SUV postane prepričljivo terensko vozilo? Najprej potrebujete večjo oddaljenost od tal, kar je najbolje doseči z večjim kolesnim nizom v kombinaciji s kompletom za dviganje. To vključuje pnevmatike, ki razvijejo največji oprijem tudi na pesku, blatu ali snegu.
Pravo ekspeditivno vozilo potrebuje tudi trden strešni prtljažnik, ki lahko drži plošče za pesek, lopate, posode za vodo, škatle in po potrebi strešni šotor. Sprednja prečka ščiti občutljive dele vozila, kot so hladilni sistemi. Tako strešni nosilci kot sprednji drogovi so popolna nosilca za dodatne sisteme osvetlitve. Japonski žarometi PIAA, ki jih delta4x4 uporablja že več kot 30 let, so precej najbolj klena stvar na trgu. Preizkušeni za tresljaje do 4-kratnega pospeška zaradi gravitacije, že desetletja vodijo vrhunska reli in dirkalna vozila na svetu do svojega cilja.
Druge možnosti običajno vključujejo sistem snorklanja za globoko prehajanje vode in močno zaščito podvozja. Sem spada tudi zaščiten izpušni sistem, ki zaradi manjšega pretoka zagotavlja tudi večjo zmogljivost in lepši zvok.
Za Cullinana to pomeni bolj podrobno: 20-palčna platišča delta Force so kombinirana z debelimi 33-palčnimi pnevmatikami Mickeyja Thompsona in tako celoten komplet stane okoli 15.000 evrov. Za prilagoditev teh ogromnih koles je delta4x4 razvila nove podaljške kolesnih lokov, ki stanejo okoli 14.000 evrov. Dvig za 80 mm je na voljo za 15.000 evrov in nato skupaj z velikim kolesnim nizom poskrbi, da je vozilo višje za cca 150 mm. Sprednja palica bo seveda testiran po smernicah ES za zaščito pešcev in bo stala okoli 3900 evrov. Šnorklja in nov izpušni sistem bosta tudi homologirana za Evropo, cena za to še ni znana. Žarometi PIAA, ki so primerni za rallye, se lahko preklopijo kot delovne luči ali kot dodatne dolge luči in so razmeroma poceni, okoli 2500 evrov. Strešni prtljažnik, ki je seveda zasnovan za velike obremenitve in tresljaje terenske ekspedicije, je pri delta4x4 mogoče kupiti že od 8000 evrov.
Rolls Royce Cullinan je mogoče predelati kot celoten paket pri Off Road Tunerju za približno 150.000 evrov. In tako dobite izjemno edinstveno vozilo.