fbpx

Ti astrološki znaki se ne znajo spogledovati!

Niso vsi mojstri zapeljevanja

Foto: Barbara Ribeiro/Pexels

Spogledovanje je umetnost, ki je nekatera astrološka znamenja nikakor ne morejo osvojiti!

Se morda spomnite epizode iz serije Prijatelji, v kateri se Ross poskuša spogledovati z dostavljalko pice in to počne tako neuspešno, da že kar boli? Ti astrološki znaki naj bi bili po mnenju astrologov prav tako precej nerodni, ko gre za “nedolžno flirtanje”. Se strinjate?

cez GIPHY

Baran

Oven ne mara prefinjenega branja med vrsticami. Všeč so mu jasna sporočila, na spogledovanje pa gleda kot na izgubo časa. Namesto tega rad razkrije vse svoje karte in upa, da druga oseba čuti enako. Če temu ni tako, bo oven preprosto šel naprej in v koketiranje ne bo vložil veliko energije.

Kozorožec

Kozorogi so samozavestni, ambiciozni in usmerjeni v cilje – vsaj kar zadeva njihovo kariero. V ljubezenskem življenju pa je to videti nekoliko drugače. Ljudje, rojeni v znamenju kozoroga, nimajo časa za nepomembno spogledovanje ter sladke pogovore. Raje imajo resno zvezo in želijo, da ljudje, s katerimi zmenkujejo, to takoj prepoznajo. V sebi nimajo veliko romantike, toda z njimi vsaj vedno veš, pri čem si!

cez GIPHY

Dvojičky

Dvojčki niso tako spretni govorci. Pravzaprav se sploh ne znajo spogledovati. Manjka jim odločnosti in “pametnega spogledovanja”. Dvojčki so med pogovori včasih tako okorni, da jih sploh ne razumete. Je pa to tudi strategija, ki včasih deluje. Pravzaprav je to tisto, kar dela to astrološko znamenje tako ljubko!

Ryby

Ribe so zelo sramežljive in vase zaprte. Največkrat se niti ne zavedajo, da se nekdo poskuša spogledovati z njimi. Poleg tega je to astrološko znamenje običajno preveč zamišljeno, da bi se sprostilo in se z nekom začelo pogovarjati. Ribe se morajo več družiti in poslušati svojo intuicijo – šele potem lahko naletijo na pravo osebo.

cez GIPHY

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.