Subaru WRX STI: zopet nekaj strupenega iz Subarujeve delavnice

Subaru WRX STI

Subaru je bil po svojih športni primerkih bolj poznan kakšno desetletje ali dva nazaj, ko se je marsikateri 'mulec' pregovarjal, kateri je boljši, Subaru Impreza ali Mitsubishi Lancer. Zdaj je na voljo Subaru WRX STI, ki bo zopet poskrbel za nekaj razgrete krvi.

Subaru WRX STI, ali še bolj natančno WRX STI S209, se je predstavil nedavno na avtomobilskem salonu v Detroitu. Po predvidevanjih ima 341 konjskih moči, ki jih priskrbi 2,5-litrski turbinski 4-valjni motor. S209 ima večjo turbino, ki prenese večji pritisk. Temu primerno je prilagojen izpušni sistem, ki ima za 17% boljši pretok zraka in je občutno lažji od tistega na ‘navadnem’ WRX modelu. Na voljo je zgolj 6-stopenjski ročni menjalnik in seveda dobro poznani Subarujev štirikolesni pogon. K temu lahko dodamo še izboljšano vzmetenje, pnevmatike Dunlop in zavorni sistem Brembo.

V primerjavi z modelom WRX je model STI za 43,2 mm širši, kar pomeni, da ima kolesa postavljena za 15,2 mm bolj narazen. 19-palčna platišča BBS so obuta v pnevmatike Dunlop GT600A, ki so bile razvite posebej za model STI S209, le ta pa lahko z njimi doseže zavidanja vredno silo, ki avtomobil še ohranja prileplen k tlom, v velikosti enega G-ja. S209 bo na voljo proti koncu leta 2019, a ga bomo v Sloveniji na žalost zelo težko dobili.

Galerija slik: Subaru WRX STI

Dodatne Informacije

Več informacij:
subaru.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!