fbpx

SUNPlace – solarni žar, ki za peko namesto oglja uporablja sončne žarke

SUNPlace - kuhinja/žar na povečevalno steklo

Topli sončni dnevi in žar gresta skupaj kot vino in sir. A glede na to, kako se zanašata en na drugega- no če smo iskreni, se dejansko le žar na sonce- bi moral solarni žar kot je SUNPlace, ki so si ga zamislili pri oblikovalskem studiu Lanzavecchia + Wai, že zdavnaj obstajati. Ker pečenje na žaru ni treba, da je vedno ''umazano delo'' (beri delo z ogljem).

SUNPlace ni tipični žar, pravzaprav ni nujno niti žar. Lahko mu rečemo tudi solarni kuhinjski set s povečevalnim steklom, ki na ploščo za peko koncentrira sončne žarke. Pod njega sta se podpisala italijanska oblikovalka Francesca Lanzavecchia in oblikovalec s Singapurja Hunn Wai, ki sta želela, da SUNPlace funkcionira kot križanec med žarom in ploščo Teppanyaki (dodatna kuhalna površina za pripravo rib, morskih sadežev, govedine, zelenjave in ostalih jedi Teppanyaki kuhinje- japonski način peke na žaru). Navdih sta črpala iz priprave fondi hrane, korejskega načina priprave hrane na žaru in kitajskega v voku.

PREBERITE ŠE: GoBQ – prvi zares lahko prenosni zložljivi žar na svetu #indiegogo

Ste že kdaj spekli čevapčiče s pomočjo sončnih žarkov?
Ste že kdaj spekli čevapčiče s pomočjo sončnih žarkov?

SUNPlace je bil ustvarjen za razstavo Le Affinità Selettive in v duhu milanskega Expa, katere rdeča nit je hrana in iskanje rešitev za globalne izzive ter trajnostne prehrambne rešitve. Narejen je iz hrastovega lesa, namesto indukcije ali plina oziroma ognja, pa za vročino plošče skrbi kompaktna fresnelova leča, leča francoskega fizika in izumitelja Augustina-Jeana Fresnela, prvotno namenjena za uporabo v svetilnikih, ki je glede na konvencionalne leče zmožna zelo ozke usmerjenosti sončnega žarka. Mizo pospremijo ”Mini-Me” stoli, na voljo pa je tudi poseben pribor za žar. Zakaj poseben? Zaradi svoje sploščene oblike ga lahko pod lečo segrejete in z njimi spečete zgornji del mesa ali zelenjave, medtem ko plošča skrbi za ”zadnjo plat”.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.