2016 tog Peugeot 308 Racing Cup ut på racerbanorna. Erfarenhet samlades sedan fram till säsongen 2018, då Peugeot bestämde sig för en ny racerbil baserad på den "civila" Peugeot 308 GTi. Den nya racingbilen Peugeot 308 TCR förkroppsligar en ny filosofi, har ett större gap och ett speciellt optimerat chassi.
Srce novega Peugeota 308 TCR ostaja že poznani 1,6-litrski turbo gnani bencinski motor, som har 350 konjskih moči, kl 6000 obratih v minuti och 420 Nm vridmoment, ki je na voljo od 3000 obratov v minuti dalje. Prenos se prek 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika överför till framhjulspar. Pod 18-tums fälgar so zmogljive zavore s čeljustmi, narejenimi iz aluminium. Zunanjost je v primerjavi s Peugeotom 308 Racing Cup občutno spremenjena zaradi bolj učinkovite aerodinamike in boljšega hlajenja zavor ter drugih elementov. Da bi avtomobil približali k tlom, so mu na zadek namestili ogromen spojler.
Peugeot Sport je optimiziral svoj najnovejši dirkalnik za serijo TCR in mednarodna “touring car” tekmovanja, med katerimi najdemo tudi znani nemški VLN in 24-urne vztrajnostne preizkušnje. Za Peugeota 308 TCR je pred davki treba odšteti 109.000 evrov. Peugeot 308 TCR bo imel na pisti kar hudo konkurenco, saj se bo ob bok postavil Volkswagnu Golf GTI, Hyundaiju i30 N, Hondi Civic Type R, Renault Meganu RS och Audiju RS3 LMS. Poleg tega krožijo še govorice, da se jim utegneta pridružiti še Volvo och En halvåring, ki skupaj načrtujeta avtomobil, ki bo izpolnjeval dirkalne zahteve TCR.
LÄS MER: MINI JOHN COOPER WORKS GP: NAJBOLJ STRUPEN MINI
Galerija slik: 2018 Peugeot 308 TCR
Mer information:
peugeot.si