Audi tog med Audi Q8-konceptet till bilsalongen i Detroit (NAIAS 2017), som förebådar den nära förestående lanseringen av en produktionsbil. En laddhybrid som flirtar med elegansen hos en coupé och hyllar den legendariska Ur-quattro-modellen kommer ut på vägarna 2018. Audi Q8 kommer att bli märkets nya flaggskepp från Ingolstadt och att döma av vad som har varit sett kommer det mer än att motivera sin status.
Audi Q8 je ena od zvezd salona v Detroitu (NAIAS 2017), čeravno je samo koncept, ki napoveduje izid serijskega velikega športnega terenca, ki je napovedan za leto 2018. Novi član družine Q predstavlja nov dizajn in tehnološke rešitve prihajajoče generacije. Obljublja novo izkušnjo povezljivosti, udobja, varnosti in vožnje. Več kot pet metrov dolg in dva metra širok plug-in hybrid ima med kolesi kar tri metre razdalje. Od trenutnega zastavonoše – modela Audi Q7 – je nižji in ima bolj ostre linije.
Čeprav se predstavlja kot štirisedežnik, pa si drznemo napovedati, da bo serijski model lahko sprejel pet potnikov. Eden od posladkov je odpiranje vrat na dotik s senzorji, ki prepoznavajo prste, prav tako odpiranje le-teh pod optimalnim kotom. Prtljažni prostor se lahko pohvali s 630 litri prostornine. Poganja ga pošastni 3-litrski bencinski motor TFSI, ki ga kombinira z električnim motorjem s 17,9 kWh litij-ionsko baterijo (tovrsten paket naj bi dobil tudi serijski model), ki jo je mogoče napolniti v poltretji uri.
Sistemska moč vozila znaša 450 KM (330 kW) in 700 njutonmetrov navora, kar v sodelovanju z osemstopenjskim menjalnikom omogoča pospeške od 0 do 100 km/h i 5,4 sekunder och hastigheter upp till 250 km/h. In poraba? Kombinirana naj bi znašala 2,3 litra na 100 kilometrov. Brezemisijska vožnja, torej zgolj na elektriko, je mogoča do 60 kilometrov daleč, v hibridnem načinu pa kar 1000 kilometer. Za učinkovito rabo energije so zaposlili ‘preroški’ sistem, ki zna predvidi zahteve po energiji (Predictive Efficiency Assistant).
Moč se na tla prenaša prek štirikolesnega pogona Quattro. Za osvetlitev skrbijo matrični LED-žarometi z lasersko tehnologijo, na zadnji del pa so mu vgradili LED-trak.
LÄS MER: Audi tillkännager en ny klass av fordon med Audi Q8 SUV-konceptet
V notranjosti, ki je prežeta z moderno tehnologijo, glavnino funkcij upravljamo prek zaslona na dotik (ločljivost 1920 x 720 slikovnih točk) in armature s polji, občutljivimi na dotik. Digitalni merilnik je zmožen prikaza 3D-kartografije. Avto prepozna, kdaj k vozniku prisede sopotnik in mu ponudi individualno upravljanje klimatske naprave.