Kvinnor och flickor födda mellan 1980 och 2000 är starkt influerade av varumärken, enligt ungdomstidningen Teen Vogue. Enligt forskningen förväntas kvinnliga shoppare av den här typen vara ännu mer benägna att köpa varor från välkända varumärken under de kommande fem åren och öka andelen personliga utgifter med mellan 20 och 25 procent.
varumärke
Si predstavljate, da bi Lipton izdeloval cigarete in, če bi M & M namesto okusnih bonbonov ponudil naboje? Ruski umetnik in oblikovalec Ilya Kalimulin je uporabil svojo domišljijo. In kakšen je učinek?
Katere so tiste modne blagovne znamke, ki so v letošnjem letu dobile največ dobička? Na seznamu ''top 10'' so se znašle tako znamke cenejšega razreda, kot tudi nekatere znamke luksuznih modnih hiš. Katere so torej najbolj vredne blagovne znamke letošnjega leta?
Podjetje 7Brands je pred kratkim raziskalo korenine imen blagovnih znamk. Kaj torej pomenijo in kakšne zgodbe se skrivajo za znamkami kot so Nike, Durex, Nintendo, Jägermeister, Volkswagen in drugi, pa si preberite v članku.
Evolucija logotipa je odraz razvoja blagovne znamke oziroma zgodbe podjetja skozi čas. Če kdo, potem so tehnološka podjetja tista, ki se morajo iz dneva v dan prilagajati, dokazovati in odgovarjati na izzive časa. V svetu tehnologije je namreč tisto, kar je bilo še včeraj novo, danes že staro. To se pozna tudi na logotipih in nekateri velikani so dali skozi res drastične in ne le kozmetične spremembe. Preverite, kako so na izzive časa odgovarjali Apple, Microsoft in ostali tehnološki velikani.
Revija Forbes je tudi letos ponovno izdala seznam najbolj vrednih blagovnih znamk leta 2015, kjer si bomo pod drobnogledom pogledali katerim modnim blagovnim znamkam je uspelo priti na seznam 10 največ vrednih. Vas rezultati presenečajo?
Vas zanima, kako ljudje po svetu izgovarjajo znane blagovne znamke kot so Coca-Cola, McDonald's, Disney in Google? Potem ste prišli na pravi naslov. In če se vam zdi, da tako uveljavljeno in vseprisotno ime kot je Coca-Cola povsod zveni enako, se pošteno motite.
Danes je ime blagovne znamke sila pomembno in izbira lahko pomeni razliko med 'biti' ali 'ne biti'. Gre za eno izmed najučinkovitejših strategij ali usodnih napak, ki jih lahko podjetje naredi. Je namreč element identitete, identifikacije in razločevanja, njen pomen pa je še toliko večji v primeru mednarodnih institucij. Da bo originalno ime cokla v njihovem razvoju je ugotovilo tudi nekaj svetovno znanih blagovnih znamk, ki so imela prvotno precej čudaška imena.
Tänk om världsberömda varumärken som Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste och Michelin sålde vin? Det var frågan om Thomas Ollivier aka Tom Le French, som föreställde sig hur vinflaskorna skulle bli om de fylldes av välkända varumärken, men för vilka vinindustrin är främmande. Han presenterade sina fiktiva mönster i serien 99 Wine Bottles.
Kakšen bi bil logo vaše najljubše znamke, križan z znanim umetniškim delom? Kombinacija Nase in Zvezdne noči Vincenta van Gogha. Pa Appla in Renéja Magritta. Ne, to niso čudne sanje, to je nova umetniška serija Logo+Art.
Kaj če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke? Saj poznate tisto, da je šef McDonaldsa prepovedal svoji družini, da se prehranjuje s hrano iz McDonaldsa, ker se pač na kilometre daleč vidi, da je nezdrava. Industrijski oblikovalec Marco Schembri se je odločil, da svetu pokaže, kako bi bili videti znani logotipi, če bi nanje vplivali produkti, ki jih predstavljajo. Uganete, kaj se je zgodilo s slovito črko M, ki predstavlja McDonald's?
Forbes magazine publicerade den senaste listan över de mest värdefulla varumärkena i världen. Är det sjätte året i rad för Apple, som i år för första gången på 13 år har noterat ett fall i vinst och intäkter, eller har vi en ny linjal i rankingen?