fbpx

Nya Lexus UX: en lovande crossover som redan är på väg

Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko

Pri podjetju Lexus bodo z novim modelom UX poskušali doseči večjo množico uporabnikov, kot jim je to uspevalo do zdaj – slednje želijo privabiti na račun pogumnega dizajna, dovršene notranjosti in smisla za podrobnosti.

Nya Lexus UX det är en korsning z izstopajočim zunanjim genom design, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodinamike, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.

Notranjost je razdeljena na förare och sovoznikov del – voznik ima optimalen recension na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili öppen Plats, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.

Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden večjih v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.

V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo attraktiv vzorce v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.

Lexus UX
Lexus UX

Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebnih barv – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane guld delce, izredno stora delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva stog ut in se pod različno svetlobo drugače svetila.

Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se širi proti levi in desni strani.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX želi s hybrid pogonom združiti dinamiko, kapacitet och effektivitet. Nova platforma omogoča lahko in starkt konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno och exakt krmiljenje.

Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z elektromotorjem, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0-litrski 4-valjnik ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 med bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, som har 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift växellåda.

Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.

Galerija: Lexus UX

Mer information

Mer information:
lexus.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.