Renault fortsätter offensiven med ekologiska personbilar, med hybriden eolab, som presenterar ett antal avancerade innovationer, tack vare vilken den har en genomsnittlig förbrukning på endast 1,0 liter och 22 gram CO2-utsläpp per km. Detta säkerställs av kombinationen av en el- och bensinmotor, som möjliggör körning på el upp till 120 km/h och en sträcka på upp till 60 km.
Za dosego tolikšne varčnosti so snovalci delali na treh področjih hkrati: zmanjševanju teže, aerodinamiki in na popolnoma novi tehnologiji Z.E. Hybrid, ki omogoča bolj zeleni okoljski odtis, pri modelih kakršen je ZOE pa tudi vožnjo popolnoma brez emisij.
Vozilo prepoznamo po izredno dinamični in moderni zunanji podobi, katere pomični deli kot je aktivno krilce in stranska zakrilca zagotavljajo v segmentu rekordno aerodinamičnost in s tem nižji zračni upor. Poleg tega so snovalci velik poudarek namenili tudi “shujševalni dieti”, ki je zaslužna za 400 kilogramov nižjo težo avtomobila, materiali karoserije pa so kombinacija jekla, aluminija in kompozitnih materialov. Zmanjšanje teže pa je za seboj potegnilo tudi manjši motor, akumulator, kolesa in zavore, kar poleg nižjih stroškov pomeni tudi nižjo ceno vozila.
LÄS MER: Renault ZOE – pr(a)va električna kombilimuzina C-segmenta
Tehnologije, ki jih ecolab predstavlja bodo postopoma postopoma uvedene tudi v serijska vozila. Tehnologije Z.E. Hybrid kombinirajo bencinsko-električni pogon, z bencinsko-električnim pogonom. Ta omogoča vožnjo zgolj na elektriko na razdaljah do 60 km in do hitrosti 120 km/h, v prihodnjih letih pa bo serijska različica modela ecolab našla svoje mesto v prodajni paleti poleg električnega ZOE.
Veliko špekulacij je tudi glede končne cene, predvsem zaradi ugodne cenovne pozicioniranosti modela ZOE. Eolab naj bi stal podobno kot ta, z izjemo, da tu ne bo potrebno doplačevati za najem baterij, ki pri ZOE stanejo 79 evrov na mesec.