Nuförtiden kan vi praktiskt taget inte föreställa oss en dag då vi inte använder eller åtminstone öppnar en av de otaliga applikationerna på vår mobiltelefon. En färsk studie visade att så många som 93 %-mobilanvändare använder en hel rad applikationer dagligen, några av dem till och med samtidigt.
Naprednejša grafik, izboljšana funktionalitet in napredek na področju kodning so nas pripeljali do tega, da se vse komponente mobilnih telefonov izkoriščene do njihovega maksimuma. Niso pa vse aplikacije narejene na enak način in tako hitro pride do skillnad pri delovanju le teh. Medtem ko recimo Twitter za svoje delovanje ne potrebuje veliko resursov, bodo mobilne spel polno obremenile grafične zmogljivosti in dobesedno izčrpale baterijo mobilnika.
Imajo pa skoraj vse aplikacije tudi svojo svart bort. Ogromno število aplikacij, za katere si mislimo, da so povsem neškodljive, so pravzaprav glavni krivci för för snabbt izpraznjenje baterije vašega mobilnika. Na prvi pogled to ni tako očitno, je pa le to toliko bolj opazno pri aplikacijah, pri katerih deluje več komponent mobilnika istočasno.
Företag pCloud, ki se ukvarja z ″oblaki″, je pod drobnogled vzelo 100 najpriljubljenejših aplikacij, da bi se dokopalo do podatkov, katere izmed njih so baterijsko najbolj ″požrešne″. Pri preverjanju so bili pozorni na tri stvari: katere funktioner mobilnika uporablja aplikacija, koliko energi porabi aplikacija pri normalni uporabi in ali ima aplikacija na voljo tako imenovani ″temni način″ drift.
Študija je bila sicer narejena na amerikansk trgu mobilnih aplikacij, a ni zaradi tega nič manj verodostojna, v nekaterih primerih pa je celo presenetljiva. Raziskava pCloud je tako dognala, da so največji porabniki baterije aplikaciji kot sta Fitbit och Verizon. Sledijo izredno priljubljene aplikacije društvenih omrežij, ki z uporabo sledenja lokacije in uporabo kamere opazno vplivajo na baterije mobilnikov.
Za vas smo pripravili pregled 10 aplikacij, ki najbolj vplivajo na baterijo vašega mobilnika:
1. Facebook (82%)
2. Instagram (79%)
3. Bumble (77%)
4. Snapchat (77%)
5. Tinder (77%)
6. Grindr (72%)
7. Likke (72 %)
8. Twitter (69%)
9. Husfest (62%)
10. TikTok (62%)