fbpx

The Shades of Denim: Solglasögon gjorda av scrapjeans

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnega tekstila

I en värld full av avfall, där även gamla jeans hör hemma, ser Mošević en möjlighet att äntligen avsluta eran med att förstöra planeten, nämligen genom att återvinna gamla jeans. Så här gjorde han solglasögonen The Shades of Denim av det.

Ni skrivnost, da si tekstilna industrija (poleg mesne) zasluži “najvišjo nagrado” za uničevanje planeta och delovne sile – neprestano se izdelujejo nove serije modnih kosov, četudi velika večina neprodanih modelov iz prejšnjih sezon zaključi na smetiščih eller se jih zažge. Ker tovrstna praksa nima pozitivnega vpliva na okolje in ljudi, se je podjetje The Shades of Denim spomnilo, da bi iz odpadnega džinsa naredilo kar solglasögon.

Četudi džins velja za žilavo tkanino, ga je potrebno ojačati – oblikovalec Mošević vsak odpadni kod džinsa okrepi s smolo, in sicer tako da do 10 plasti džinsa stisnejo skupaj, da nastanejo trdni bloki, iz katerih  lahko nato naredijo kakovostna in trpežna očala.

Mošević verjame, da je džins material iz vesoljske dobe, ki ima vse potrebne lastnosti za ustvarjanje trajnih, a hkrati modernih sončnih očal – ta so v celoti lakirana in tako zagotavljajo odpornost proti vodi (npr. potu) in umazaniji (npr. kreme).

The Shades of Denim
The Shades of Denim

Očala niso zgolj funkcionalna, temveč tudi modna, saj je Mošević razvil paleto okvirjev (5 modelov), ki ustrezajo vsem oblikam obrazov – ustvaril je poseben del “vzmetenja”, ki omogoča, da se ročice očal prilagajajo velikosti in obliki glave ter ohranijo stabilno krivuljo.

Modeli očal, ki si jih lahko omislite.
Modeli očal, ki si jih lahko omislite.

På hemsidan mosevic lahko s pomočjo virtualnega ogledala ocenite tudi, kateri model očal bi se najbolje podal vašemu obrazu, nato pa jih lahko tam tudi naročite že za 134 evrov. Bo ta ultramodni dodatek romal v vaš nakupovalni seznam?

Galerija: The Shades of Denim

Mer information

Mer information:
mosevic.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.