Det kosmetiska ansiktslyftet gav Yaris en distinkt X-formad nos, bättre hantering och ljudisolering. Inuti, bättre material och fler färger. Innovationer inom teknik, där passagerare kan läsa SMS och e-postmeddelanden via den centrala skärmen. Priser och utsläpp från 10 200 euro och 75 gram CO2 och framåt.
Tretje generacijski yaris je po Toyotinih besedah dobil potrebno osvežitev zunanje podobe in sicer je s seboj prinesla obliko nosu v obliki črke X, ki bo kmalu krasila večino novodobnih toyotinih modelov. Poleg osvežene podobe, so s toyotini strokovnjaki pomudili še okoli udobja v vožnji in voznih lastnostih in oba aspekta malenkostno izboljšali, izboljšav pa je bila deležna också zvočna izolacija, s čimer se je zmanjšal hrup med vožnjo.
Štiri barve notranjosti in boljši materiali
Znotraj se ponovi zgodba z zunanjosti, kar pomeni, da so spremembe malenkostne, a vseeno pomembne. Plastika je sedaj lepša na pogled in otip, centralna konzola je postavljena nekoliko višje, dobila pa je tudi večji sedem palčni zaslon sistema touch2. Ta lahko vsebuje navigacijo in parkirno kamero, prek njega pa lahko uporabnik tudi bere in piše SMS in E-mail sporočila, ponuja pa tudi funkcijo mirror link, som betyder preslikavo zaslona uporabnikovega smartphone.
LÄS MER: Toyota aygo - ring X för xtravaganca
Po novem so na voljo tudi štiri barve notranjosti, razen v primeru osnovnega paketa opreme, ki je ostal barvno pust in manj zanimiv. Nekaj novosti je tudi pri paketih opreme in sicer je teh pet, vključno s hibridno različico pa kar šest: luna, stella in sol, višje pa se pot razdeli na športnega sport in bolj elegantni paket opreme lounge. Višek ponudbe pa tako kot pred prenovo pomeni hibridna različica z enakim paketom opreme. Slednji je vizualno sedaj veliko podobnejši ostalim različicam, na nosu je poleg značilnega modrega logotipa znamke le nekoliko več kroma in klavirske črnine, drugačna pa so tudi lita platišča.
Touch2 bere emaile in SMSje
Že v osnovi kupec toyote yaris dobi ročno klimo, ESC, mini električni paket, audio napravo in priključke za zunanje naprave, višje ko plezamo po tabeli paketov, pa v opremo preidejo tudi mali usnjeni paket, tempomat, tipke audio naprave na volanu, prej omenjeni sistem touch2 in vzvratna kamera, pri najbolje založenih paketih pa dobite tudi še sredinski naslon za roke, LED varselljus in tovarniško navigacijo.
På yarisovih motorjih večjih sprememb ni, osnovo še vedno predstavlja 51-kilovatni 1,0-litrski bencinski trivaljnik, višje sta še 1,33 litrski štirivaljnik z 73- in 1,5-litrski bencinar z 55-kilovati, ki v kombinaciji s 45 kW elektormotorjem tvori hibridno različico, na dizelski strani pa najdemo še 1.4-litrski D4-D z 66 kilovati največje moči. Pri osnovnem bencinarju je menjalnik pet stopenjski ročni, pri ostalih razen hibridne različice (ta ima brezstopenjski CVT) pa ima ta prestavno razmerje več.
Cene se pričnejo pri 10.200 evrih, kolikor stane različica 1.0 luna s tremi vrati, za yaris stello ali sol z 1.33 motorjem pa boste odšteli najmanj 11.850, oziroma 12.150 evrov. Ti dve različici bosta tudi najpogostejši na naših cestah, najbolj značilni kupci pa bodo še vedno mladi pari in urejene modno osveščene dame, pravijo pri Toyoti.
I enkäten nedan - rösta på årets bilinnovation - 2015
[total-omröstnings-id=138905]
Mer information:
toyota.si/yaris