Rezultati nove raziskave o trajnosti, ki je nastala pod okriljem podjetja Mastercard, razkrivajo izrazit porast okoljskega zavedanja potrošnikov kot posledico virusa COVID-19. Skoraj polovica vprašanih Evropejcev tako meni, da je zmanjšanje njihovega ogljičnega odtisa zdaj še bolj pomembno kot pred pandemijo.
Rezultati tako kažejo na naraščajoč trend v smeri ekološko ozaveščene porabe in potrošnje ,pri čemer želijo posamezniki svoje delovanje spremeniti v ukrepe za pomoč našemu planetu. Podjetje Mastercard je razvilo Ogljični kalkulator Mastercard. o orodje je že integrirano v Mastercardovo globalno mrežo in bankam omogoča sprejeti in prilagoditi ukrepe za naslavljanje potreb okoljsko zavednih potrošnikov, ki želijo dodaten vpogled v svojo potrošnjo. Kalkulator ponuja dostop do podatkov o ogljičnem vplivu ter posameznikom ponuja na preproste načine prispevati k ohranjanju okolja.
Ogljični kalkulator potrošnikom omogoča vpogled v emisije ogljika, ki jih ustvarijo s svojimi nakupi. Pri izračunih kalkulator uporablja tehnologijo neodvisno potrjenega indeksa, podatke pa je moč izboljšati s primerljivimi in enostavno razumljivimi ekvivalenti (kot je število dreves, potrebnih za absorpcijo ustrezne količine CO2) ter nasveti za bolj trajnosten življenjski stil. Potrošniki imajo tudi možnost prispevati k projektom pogozdovanja koalicije Priceless planet coalition – tako z neposrednimi donacijami ali z uporabo programov nagrajevanja za zvestobo njihovih bank.