fbpx

»Therapy Dupe« – novi trend na TikToku, ki skrbi za tvoje boljše počutje

Foto: envato

Družabno omrežje TikTok je prevzel nov trend imenovan »Therapy Dupe«. In zakaj v resnici gre?

Therapy Dupe oz. tako imenovane “prevarantske terapije” so nov trend, ki se je razširil po TikToku. Terapija je na voljo v številnih oblikah: barvanje las, urejanje omare, nakup novih pisal in pitje dobro pripravljene kave. Težko je vedeti, kako resen je trend, a bistvo je, da “terapevtski prevaranti” posnemajo koristi dejanske terapije.

Foto: envato

Kaj je Therapy Dupe?

Terapevtske prevare niso nič novega. Od prekrasnega odtenka šminke, ki naj bi izboljšal naše razpoloženje, do prečudovitega para čevljev, ob katerem naj bi se počutili bolje. In tudi večina terapevtskih “prevarantov” na TikToku sledi tem trendom potrošništva.

Zamisel, da lahko nakup novih čevljev nadomesti terapijo, banalizira sam pomen terapije. Namen ni le dobro počutje, saj so lahko številne terapevtske seanse vse prej kot prijetne, saj razkrivajo svoje globine, ki jih prej morda niti nismo poznali. “Therapy Dupe” po drugi strani pride prav, ko potrebujemo hiter način za izboljšanje razpoloženja, ne pa dolgoročnega.

Foto: envato

A biti človek ni lahko. Vsako novo življenjsko obdobje prinaša zmedo, bolečino in negotovost, soočamo se z zapletenimi vprašanji, na katera pa ni enostavnega odgovora. To ne pomeni, da ob vsaki oviri iščemo pomoč strokovnjakov, vsekakor pa je za dolgoročnejše boljše počutje in predelavo posameznih vzorcev ta priporočljiv.

Therapy Dupe je namenjen temu, da se v nekem trenutku lahko hitro počutite bolje, vendar boste morda potrebovali več kot to. Ne želimo se le počutiti bolje glede življenjskih težav; želimo jih razumeti. Vsako življensko pomembno vprašanje, s katerim se soočamo, nima odgovora. In morda ga vedno niti ne potrebujemo. Včasih je enostavno dovolj že to, da boljše razumevanje problema vodi do boljšega počutja.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.