fbpx

To so aplikacije, ki zbirajo največ osebnih podatkov

Aplikacije, nameščene na našem telefonu, imajo naše osebne podatke dobesedno na dosegu roke. In ker se med drugim ukvarjajo tudi s prodajo oglasnega prostora, jih koristijo za lažjo pot do zastavljenega cilja.

Razne aplikacije zbirajo različne podatke o nas. Ko pristanemo na pogoje katere koli aplikacije ali spletnega mesta, ji oziroma mu damo dovoljenje za zbiranje naših podatkov, da lahko uporabljamo njihove storitve. Clario, podjetje za kibernetsko varnost, pravi, da največ podatkov zberejo prav tiste aplikacije, v katerih je uporabnik v središču pozornosti. Če imate torej v aplikaciji profil po meri, potem ta zagotovo zbira vaše osebne podatke.

Aplikacije, nameščene na našem telefonu, imajo naše osebne podatke dobesedno na dosegu roke.

Facebook, Instagram in dve aplikaciji za zmenke so pri tem absolutni prvaki, kaže raziskava podjetja Clario. Tu je seznam 10 aplikacij, ki zbirajo največ podatkov.

  • Facebook: 70 % zbranih osebnih podatkov
  • Instagram: 58,82 % zbranih osebnih podatkov
  • Tinder: 55,88 % zbranih osebnih podatkov
  • Grindr: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
  • Uber: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
  • Strava: 41,18 % zbranih osebnih podatkov
  • Tesco: 38,24 % zbranih osebnih podatkov
  • Spotify: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
  • MyFitnessPal: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
  • Jet2: 35,29 % zbranih osebnih podatkov

Družbeno omrežje Facebook tako zbira največ osebnih podatkov, sledi mu Instagram. Tinder in Gridr, dve aplikaciji za zmenke, zbirata osebne podatke kot so ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni podatki in tudi podatke, kot je ta, ali imate hišnega ljubljenčka.

Če ne želite deliti toliko osebnih podatkov v teh aplikacijah, lahko preverite dovoljenja ali pa v nastavitvah naprave nekaterim aplikacijam onemogočite dostop. Na vas je, da se odločite, koliko osebnih podatkov želite deliti.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.