fbpx

“Whelming” je nov trend v svetu zmenkov: kaj pomeni in zakaj je problematičen?

Foto: envato

S porastom uporabe aplikacij za zmenke se zdi, da se vsak dan pojavi nov izraz, ki opisuje težavo, s katero se srečujejo uporabniki. Najnovejša beseda, ki ste jo morda zasledili, je "whelming", ki opisuje situacijo, ko se zaradi prevelike izbire potencialnih partnerjev počutite preobremenjeni in imate zaradi tega težave pri odločitvi za dolgotrajno razmerje. Kaj točno predstavlja "whelming" in kako se z njim soočiti?!

Na prvi pogled se zdi, da je “whelming”, torej prevelika izbira na področju potencialnih partnerjev daleč od problema. Vendar pa raziskave kažejo, da lahko preveč možnosti še prehitro povzroči občutke anksioznosti in preobremenjenosti in celo vpliva na to, da marsikdo nad zmenki povsem obupa, ali pa ne želi vstopiti v resno razmerje.

“Whelming” lahko povzroči občutke preobremenjenosti Foto: Andrea Piacquadio / Pexels

Zakaj je “whelming” problematičen?

Če se zaradi kopice novih obrazov in pogovorov, ki na vas čakajo na aplikaciji za zmenke, počutite živčno, naj vas ne skrbi: taki občutki so povsem normalni. Tako velika izbira na področju zmenkov nikakor ni nekaj, kar bi bilo naravno in nobeno presenečenje ni, da lahko povzroči preobremenjenost. Prav tako lahko vodi do tega, da na telefonu preživite preveč časa in da ves čas preverjate, kdo vam je odpisal: na tak način ne boste le zapravili ur, ki bi jih lahko preživeli na bolj prijeten ali produktiven način, ampak boste tudi kmalu opazili, da vas zmenki nekako ne mikajo več.

Pri “whelmingu” pa obstaja še en problem. Kmalu boste namreč opazili, da velika količina izbire ne pomeni, da boste z vsako osebo, s katero se boste pogovarjali, preživeli prijeten čas. Ne le, da boste še prehitro ugotovili, da vsi uporabniki aplikacij nimajo namenov, ki bi se ujemali z vašimi, ampak vam bo kmalu tudi postalo jasno, da se sreča po navadi ne skriva v konstantni menjavi oseb, s katerimi se pogovarjate.

 

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!