fbpx
Foto: IG @lifestyle_fashionstyle

Zakaj je neuspeh prvi korak k uspehu?

Najtežja pot vas bo najbolj približala vašim ciljem!

Morda ste storili ogromno napako, ne doživljate je, kakor da je sedaj konec sveta. Dokler dihate ste sposobni po svojih najboljših močeh popraviti vse svoje napake in rešiti, kar se rešiti da. Morda ste prestrogi do sebe in vas prizadene že vsak najmanjši neuspeh, in zaradi tega rabite veliko časa, da si opomorete po vseh majhnih neuspehih in padcih.

Kar nekomu spodnese tla pod nogami in mu sesuje svet, nekomu drugemu povzroči le grenak nasmeh na obraz. Ljudje smo različni. Mera vašega neuspeha (pa tudi uspeha) je v vaših izkušnjah. Če si vse preveč vzamete k srcu, in če podležete občutkom krivde in obžalovanja, vam bo to vzelo energijo. Energijo, ki jo potrebujete, da popravite napake. Energijo, da se iz neuspehov in padcev nekaj naučite in bolje pripravite na naslednje, kajti zagotovo jih boste še doživeli, to je življenje.

Če vam je nekaj veliko pomenilo, se ne boste zlahka predali. Še naprej se boste trudili, spreminjali pristope, pripravljali strategije in načrte. In ponovno boste doživeli kakšen neuspeh, vendar boste še naprej trdo delali in verjeli, da vam bo nekoč uspelo.

To ni norost, ampak način, kako slediti svojim sanjam. Ko vam ne bo uspelo, ne boste dvignili rok in jokali nad neuspehom. Ne boste se pretvarjali, da se ni nič zgodilo, da ste dobro, ter da vam cilji in želje niso pomembni.

Ni težko zatreti svojih želja in sanj, pogoltniti bolečino in se strinjati z omejitvami – za to ne rabite poguma, ampak brezupnost in malodušje. Lažja pot je običajno napačna, če se prepustite liniji najmanjšega odpora. Namreč, rabite pogum, da ponovno preučite stvari, da ugotovite, kaj je za vas pomembno. Da še naprej verjamete in dajete vse od sebe za uresničitev zadanega cilja. Rabite pogum, da se ne odpoveste sebi, svojim sanjam in strastem.

Zapomniti si morate, da uspeh ni prvi korak k uresničitvi vaših sanj. To je pravzaprav zadnji korak. Prvi je neuspeh.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.