fbpx

大众汽车发布大众ID.7,一款取代大众帕萨特的商务轿车,开创了流行电动轿车的新时代

VW-jeva elektrificirana vodilna limuzina postavlja nove standarde dosega, zmogljivosti in razkošja

Volkswagen ID.7
照片:大众汽车

大众期待已久的 ID.7 电动轿车终于来了。 ID.7 拥有令人印象深刻的续航里程、创新技术和豪华舒适性,将彻底改变电动汽车市场。与此同时,他正在淘汰大众帕萨特车型,这是一款在许多国家最受欢迎的车型。

Volkswagen je predstavil svojo povsem novo vodilno električno limuzino 大众汽车 ID.7, ki obljublja, da bo na trg električnih vozil prinesla novo raven razkošja, ponudbe in tehnologije. 大众ID.7, ki naj bi zapeljal na ceste Evrope in Kitajske jeseni 2023 ter Severne Amerike leta 2024, je pripravljen izzvati uveljavljene igralce in na novo opredeliti, kaj pomeni voziti električno limuzino.

照片:大众汽车
照片:大众汽车
照片:大众汽车
照片:大众汽车

Na voljo v dveh različicah – Pro in Pro S – oba modela se ponašata z zmogljivim električnim motorjem z močjo 282 konjskih moči (210 kW). Oprema Pro ima baterijo bruto zmogljivosti 82,0 kWh (77,0 kWh neto), ki zagotavlja ocenjeni doseg cikla WLTP 382 milj (615 kilometrov). Ta oprema, opremljena s 170 kW DC polnjenjem, ponuja konkurenčno prednost pri hitrostih polnjenja.




Opremljenost 临S to še poveča z večjo baterijo z 91,0 kWh bruto zmogljivosti (86,0 kWh neto), kar omogoča neverjetnih ocenjenih 435 milj (700 km) dosega. Zmogljivost polnjenja z enosmernim tokom v tej opremi je prav tako izboljšana in dosega 200 kW.

Dimenzijsko meri 大众ID.7 v dolžino 195,3 palca (4961 mm) in ima medosno razdaljo 116,8 palca (2966 mm), kar ga uvršča v neposredno konkurenco električni limuzini Mercedes-Benz EQE. Količnik upora karoserije znaša le 0,23 cV, odvisno od izbrane opreme. Seveda pa količnih hvalimo, saj so se pri Volkswagen končno začeli zavedati njegovega pomena pri električni mobilnosti. To je namreč daleč najboljši količnik upora v celotni prodajni liniji vozil.

它在里面 ID.7 standardno opremljen z zaslonom razširjene resničnosti (HUD) in poenostavljeno instrumentno ploščo. HUD prikazuje bistvene informacije, kot so hitrost vozila, oznake cestnega pasu in informacije o razdalji, na različnih razdaljah od voznika. 15,0-palčni informacijsko-razvedrilni sistem je nameščen na sredini armaturne plošče, osvetljeni drsniki na dotik pa omogočajo preprosto nastavitev temperature v kabini in glasnosti zvoka.

Napredni sistem Travel Assist ID.7 ponuja prilagodljivi tempomat, pomoč pri menjavi voznega pasu in samodejno zaznavanje omejitve hitrosti. Vsebuje tudi inovativen klimatski sistem, glasovno upravljanje in visokotehnološke sedeže z do 14-smerno električno nastavitvijo, funkcijo Climatronic in masažni sistem z 10 zračnimi blazinami.

Opcijsko panoramsko pomično streho uporablja tehnologijo pametnega stekla, ki omogoča preklapljanje med neprozornim in prosojnim načinom prek gumba ali glasovnega upravljanja.

ID.7 bodo proizvajali v Volkswagnovi tovarni Emden v Nemčiji za evropski in severnoameriški trg. Začetek proizvodnje je predviden v drugi polovici leta. Za nobeno regijo ni na voljo nobenih podrobnosti o cenah, vendar se pričakuje, da bo ID.7 imel konkurenčne cene v ameriških dolarjih in evrih.

S svojim impresivnim dosegom, inovativno tehnologijo in razkošnimi lastnostmi bo Volkswagen ID.7 močno zaslovel na trgu električnih vozil. Medtem ko se svet usmerja k trajnostnemu transportu, je ID.7 sijajen primer, kako daleč so električna vozila prišla in kam so namenjena.

虽然 ID.7 v primerjavi z nekaterimi luksuznimi električnimi limuzinami kot je 梅赛德斯-奔驰EQE zaostaja po samih preformančnih številkah, se zdi racionalna odločitev proizvajalca. Je pa potrebno omeniti, da je že osnovna Tesla 3 avtomobil, ki ponudi več “konjskih moči”, kot novi Passat. In prav v teh detailih se zdi Tesla še vedno pred konkurenco.

更多信息

大众汽车网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。