fbpx

FES – Sonyjeva pametna ura z e-črnilom

Sonyjeva pametna ura FES je nastajala v tajnosti, ali bolje, pod ''psevdonimom'' družbe Fashion Entertainments, saj svoje ime niso želeli podpisati pod potencialno neuspešen produkt. Tako so jo financirali kar prek platforme Makauke (japonski Kickstarter), s čimer so tipali situacijo na trgu in čas ter več kot 20 tisoč zbranih evrov, so pokazali, da je ura z zaslonom iz e-črnila vredna izdelave in Sonyjevega imena.

O pametnih urah je bilo letos prelito res veliko črnila in vse te so imele večinoma LCD zaslon. A ne Sonyjeva minimalistično zasnovana pametna ura FES, ki za prikaz časa uporablja e-črnilo in je vizualno bolj približek analogni zapestni uri kot pa prevladujočemu trendu pametnih urah, ki so kot nekaj, kar je pobegnilo iz prihodnosti. In zakaj e-črnilo, ki po pisanosti (paleti barv) ne seže do kolen LCD-ju? Verjetno veste, da isto tehnologijo uporablja večina e-bralnikov (Kindle, Kobo,…) in da je tak zaslon precej manj obremenjujoč za oči kot svetleči LCD.


Sonyjeva ura je idealna za tiste, ki ne želijo ”specialnih efektov” na zapestju, a hkrati ne želijo, da bi jih povozil čas. FES je nekakšen kompromis med nostalgijo in futurizmom tega modnega dodatka, s kameleonsko številčnico in klasično okroglo obliko (s premerom 40 mm in debelino 7 mm), kar jo še bolj tako kot tip zaslona loči od večine ostalih, ki so povečini pravokotne (kot okroglo se lahko spominom le še na LG-jevo uro G Watch R).

PREBERITE ŠE: Windovsi 95 oživeli na pametni uri Samsung Gear Live

Ker je ta 50 gramov težka ura tehnološko ”asketsko” naravnana je njena poraba električne energije izjemno majhna in omogoča kar 60-dnevno avtonomijo baterije. Na prodajne police prihaja maja 2015, ko naj bi na trg prišli tudi drugi Sonyjevi izdelki, kjer so Japonci eksperimentirali z e-črnilom (metuljčki, dodatki za čevlje, ipd.).

En gumb je za vse.
En gumb je za vse.

 

Dodatne Informacije

Več informacij:
fashion-entertainments.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.