Novi Range Rover Velar
Utrip mesta · mobilno

Range Rover Velar je zagotovo eden izmed najbolj privlačnih športnih terencev, ki se vozijo po slovenskih cestah. Zasenčil je marsikaterega konkurenta, kar niti ni čudno, saj dela zmedo celo v svoji lastni družini. Zmedo namreč zato, ker je preprosto tako navdušil, da bo vsak kupec moral pošteno premisliti, preden si izbere model, ki mu najbolje ustreza.

Na kratko lahko Range Rover Velarja opišemo kot športnega terenca s športno postavo in čistimi linijami. Vsakdo bo najprej opazil premične kljuke vrat, ki se po zaklepu ali ko speljemo, pospravijo nazaj v vrata. Velar ima tisto lastnost, ki jo imamo pri avtomobilih najraje. To je tisti občutek, ko avtomobil od zunaj deluje manjši kot takrat, ko sedimo za njegovim volanom. Res da Velar tudi od zunaj ni prav majhen, tudi kadar ga primerjamo s precej večjim Range Roverjem. A kljub manjšim proporcem ima Velar še vedno obilico prostora za vse potnike in kar 673-litrski prtljažni prostor.

Notranjost Range Rover Velarja je osredotočena na minimalizem. Oblikovalci so skrčili število potrebnih stikal na goli minimum. Zaradi tega se z vsemi napravami v avtomobilu upravlja prek sistema Touch Pro Duo, ki ga sestavljata dva 10-palčna zaslona na dotik. V notranjosti boste sicer našli prefinjene materiale, še najlepše pa je videti kombinacija usnja in alkantare. Tako kot je pri znamki Range Rover v navadi, lahko tudi zdaj izbiramo med več barvnimi kombinacijami.

Karoserija je lahka in narejena iz aluminija, njeno agilnost pa še poveča dovršeno zračno vzmetenje in izpopolnjen štirikolesni pogon. Velarjeva oddaljenost od tal znaša 251 milimetrov, kar je vodilno v tem razredu. Zavoljo pametnega štirikolesnega pogona ponuja Velar vrhunsko zmogljivost tudi na zahtevnejših terenih. Da ima kopico asistenčnih sistemov in sistemov aktivne in pasivne varnostni za potnike, niti ni treba posebej poudarjati.

Motorna paleta ponuja ravno prave motorje iz bencinskega in dizelskega sveta. 4-valjna, 2-litrska agregata sta na voljo s 180 ali 240 konjskimi močmi, medtem ko ima 4-valjni bencinski motor z isto prostornino 250 konjskih moči. Na voljo sta tudi dva 3-litrska 6-valjna motorja. Bencinski ima 380 konjskih moči, dizelski pa okroglih 300. Vsi motorji so s kolesi povezani z 8-stopenjskim avtomatskim ZF-menjalnikom.

PREBERITE ŠE: PRESTIŽNA ROČNA URA ZENITH X RANGE ROVER VELAR

Ob začetku prodaje je na voljo posebna serija Range Rover Velarja, z imenom First Edition. Premore skoraj vso opremo ki jo ima Range Rover na voljo za ta model, le platišča so 21-palčna, namesto 22-palčna. Cena za bencinski First Edition znaša 135.635 evrov, za dizelskega pa 123.541 evrov. Sicer pa je Range Rover Velar z 2-litrskim dizelskim motorjem in 180 konjskimi močmi na voljo od 62.452 evrov dalje.

Galerija slik: Novi Range Rover Velar

Novi Range Rover VelarOdpri galerijo

Karolina Kurkova Karkoli imate v mislih! Ostanite aktivni. Frauscher 858 Fantom Air Dayboat: čoln za vsak dan Frauscher 858 Fantom Air Dayboat: čoln za vsak dan Hope: električni skuter, kot ga še niste videli Hope: električni skuter, kot ga še niste videli Tjep Eau Electric Yacht Tjep Eau Electric Yacht: Tjepova ultramoderna mojstrovina · · · ·