fbpx

Om/One: Prvi lebdeči bluetooth zvočnik na svetu

Ponudba zvočnikov na trgu je tako zasičena kot nebo na jasno noč z zvezdami, zato je treba narediti nekaj res posebnega, da izstopaš. Ker je bila zvezda Severnica že zasedena, je bilo treba poiskati nekaj drugega. In nastal je Om/One, zvočnik, ki lebdi s pomočjo magneta in bo verjetno že zaradi videza pravi magnet za kupce, sploh, ker se ga je hitro prijel tudi vzdevek avdio Zvezda smrti (Death Star).

Osnovne Informacije
Znamka
Om Audio
Model
Om/One
Cena
147€
Trgovina

Zvočnik Om/One, ki prihaja iz sončnega Oaklanda v Kaliforniji, lebdi 2,5 centimetra nad tlemi oz. nad svojo bazo, kar daje poslušalcu možnost, da ga med poslušanjem vrti in prilagaja po mili volji. Po videzu je mešanica nogometne žoge in Zvezde smrti iz filmske franšize Vojna zvezd, za priklop in izklop naprave, ter povezavo s pametnim telefonom preko bluetootha pa skrbi senzor na njegovi površini. Pa ima ta zvočnik še kaj več teže kot le dejstvo, da se obnaša, kot da je v breztežnostnem prostoru? David DeVillez, soustanovitelj Om Audia, pravi, da prav lebdenje ponuja najboljšo avdio izkušnjo, saj ta omogoča optimalno nastavitev kota poslušanja.

PREBERITE ŠE: Motorola Moto Stream ali jukebox sodobnega časa

Zvočnik ima pod lupino 3-vatni ojačevalec (po RMS merilih) in lahko proizvaja zvoke z jakostjo do 110 dB, medtem ko njegova konkurenca, kot sta Jawbine Jambox ali Beats Pill, za isto jakost uporablja od 9 do 10-vatnega. Prednost Om/One črpa prav iz lebdenja, saj se zvočnik ne dotika površine in zato ne pride do nikakršne izgube oz. udušitve tonov, kar v prevodu pomeni, da ne potrebuje tako močnega ojačevalca. Čeprav ni najlažji, pa to še ne pomeni, da ni primeren za transport. Sploh če vemo, da ta avdio ‘Pokemon žoga’ v sebi skriva tudi mikrofon in poleg poslušanja glasbe omogoča tudi opravljanje klicev. Še en dokaz več, da prihodnost dobesedno visi v zraku.

Dodatne Informacije

Zvočnik gre v prodajo decembra, zagotovite pa si ga lahko že danes na njihovi spletni strani.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.