10 razlogov, zakaj je smučanje odličen trening za celo telo

Zadnjič posodobljeno: :

Smučanje je koristno tako za fizično kot duševno zdravje, ne glede na pogostost in trajanje aktivnosti.

V hladnih zimskih dneh je aktivnost, ki je in bo vedno odlična izbira, prav smučanje. Ljudje vseh starosti, ne glede na stopnjo spretnosti, lahko uživajo v dnevu, preživetem na snegu, saj je to vrsta rekreacije, ki je dobra ne le za telo, ampak tudi za duha.

Smučanje pozitivno vpliva na srce in cirkulacijo, mišice, itd. Spodaj si lahko preberete nekaj razlogov, zakaj je smučanje dobro za nas.

1. Izboljša propriocepcijo

Propriocepcija je opredeljena kot sposobnost osebe, da začuti položaj različnih delov telesa in napor, vložen v njihovo premikanje. Z drugimi besedami, ko držite roko pred obrazom, zaprtih oči, veste, da je vaša roka tam, čeprav je ne vidite.

Smučanje vključuje ravnotežje in koordinacijo, med smučanjem pa se morate zavedati številnih gibov in položajev telesa, če želite smučati naprej in ostati na nogah. Propriocepcija je nekaj, kar s starostjo slabi in bolj kot smo vključeni v proprioceptivne dejavnosti, manj bo slabela.

2. Krepi kosti in sklepe

Kolena morajo med smučanjem navzdol prenesti ves napor in težo dela, zato se med smučanjem okrepijo. Poleg kolen postanejo močnejše tudi vaše kosti, zato smučanje ni le fantastična aktivnost, preživeta na belih pobočjih, ampak tudi nekaj, kar bo pomagalo preprečiti osteoporozo in kar bi lahko povečalo proprioceptivno moč.

3. Izboljša razpoloženje

Smučanje ne samo da poveča srečo in počutje, ampak je koristno tudi za fizično in duševno zdravje posameznika, ne glede na pogostost in trajanje aktivnosti.

4. Poveča srčno-žilno vzdržljivost

Kot aerobna aktivnost, ki zahteva vzdržljivost, smučanje pomaga pri izgorevanju kalorij in izgubi kilogramov. Poleg tega je dobra kardiovaskularna vadba za začetnike tudi hoja po klancu (namesto uporabe žičnice).

5. Krepi mišice spodnjega dela telesa

Če med smučanjem počepnete, to deluje na stegna, kvadricepse in zadnjico. Ko se spustite po pobočju, vas bodo čudoviti prizori odvrnili od misli, da vaše noge “gorijo”, a naslednji dan boste zagotovo začutili rezultate.

Smučanje krepi mišice spodnjega dela telesa.

6. Izboljšuje ravnotežje in krepi telesno jedro (“core”)

Ker si med smučanjem ves čas prizadevate za vzdrževanje ravnotežja, je vaše telesno jedro ves čas aktivno. Poleg tega je smučanje izziv za vaše ravnotežje in gibčnost, sčasoma pa se lažje izognete padcem in zdrsom.

7. Globok spanec

Po smučanju boste izčrpani na najboljši možni način. Izčrpanost bo zajela vaše celotno telo in po spustu po pobočjih morda niti ne boste več imeli moči, da bi preverili, kaj se dogaja na družbenih omrežjih. Zaspali boste takoj, ko se bo glava dotaknila blazine.

8. Poveča našo fleksibilnost

Pri smučanju je fleksibilno telo velika prednost. Z gradnjo fleksibilnosti se lahko izognete mišičnemu naporu in zvinu. Temeljito in redno raztezanje bo okrepilo vaše trebušne mišice in boke, ki so bistvenega pomena za smučanje.

Pri smučanju so najpomembnejša oblačila, ki bodo telo grela in sušila ter smučarska oprema, ki je primerna za sposobnost smučarjev.

9. Spodbuja zdrave prehranjevalne navade

Ko se zbudite po težkem smučarskem dnevu, potrebujete energijo, ki jo boste dobili s hrano. Telesna aktivnost, kot je smučanje, vas bo spodbudila, da se boste bolj zavedali prehrane, zato boste pojedli več beljakovin, zdravih maščob, sadja in zelenjave ter manj sladkorja.

10. Prispeva k zdravemu videzu

Dan, preživet na zasneženem hribu ali gori, v čudovitem naravnem okolju, vam pomaga pozabiti na stres, ki ga s seboj prinaša vsakdanje življenje. Izpostavljeni boste tudi vitaminu D, ki pozitivno vpliva na vaše razpoloženje.

Če še dvomite, naj bo teh 10 razlogov dovolj spodbudnih, da se preizkusite v smučanju.

Dan, preživet na zasneženem hribu ali gori, v čudovitem naravnem okolju, vam pomaga pozabiti na stres!

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Čari vadbe: znaki, da je bil tvoj trening dober!