fbpx

5 kosov oblačil, ki jih moraš kupiti nekoliko večje (in 4, ki naj bodo manjši)

Se velikokrat znajdeš med dvema konfekcijskima številkama? Pa kaj! Ko greš naslednjič nakupovat, si zapomni, da je kakšno stvar dobro kupiti številko večjo (ali pa številko manjšo). Zakaj? Zaradi pranja, seveda. Tukaj je priročen vodnik, kako izbrati primerno velikost, ko si v dvomih.

Spodaj si preberi, kaj bi morala kupiti nekoliko večje in kaj manjše!

Večje:

Majica
Kakovostne majice so večinoma narejene iz bombaža, kar pomeni, da se bodo v sušilcu skrčile do 20 odstotkov.

Srajce z ovratniki
Te se bodo nekoliko manj skrčile, sčasoma v povprečju za 3 odstotke. Kar je bolj ‘zapleteno’, je to, da nikoli ne veš, kje točno se bodo skrčile – so to rokavi, ovratnik ali ramena.

Volneni puloverji
Vlakna se med pranje (in v čistilnici) skrčijo, zato raje izberite nekoliko bolj ohlapen pulover.

Nogavice
Tudi nogavice so večinoma iz bombaža, kar pomeni, da se bodo med pranjem nekoliko skrčile. Ker seveda ne želite prekiniti krvnega obtoka, izberite večje.

Poletne obleke
Nobena si ne želi, da bi njena čudovita in lahka poletna obleka, ki se je nekoč tako lepo prilegala, zdaj na hrbtu izgubila nekaj centimetrov. Večja velikost in ročno pranje bosta poskrbela, da do tega ne bo prišlo.

Manjše:

Denim
V kabinah za pomerjanje morda res hlastaš za zrakom, vendar je to dobro. Tkana vlakna se bodo namreč čez dan sprostila, zato so najboljši nakup kavbojke, ki se tesno prilagajajo.

Hlače za jogo oziroma hlače za vadbo
Če je v mešanici tkanin vsaj 5 odstotkov elastičnega materiala, potem se bodo te hlače vedle kot džinske in se sčasoma vedno bolj raztezale.

Puloverji s poliestrom
Prisegaš na tanjše puloverje? Potem se odloči za številko manjši pulover, saj se ta čez dan zelo rad raztegne in tako izgubi svojo obliko.

Hlačne nogavice
Po dveh pranjih najlon rad popusti na predelu kolen in gležnjev – in tega si ne želi nobena.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.