fbpx

5 nasvetov, kako lažje premagovati negativna čustva

Foto: envato
Zadnjič posodobljeno: :

Vam je znan občutek, ko skušate sredi noči zaspati, pa vam nikakor ne uspe, ker vas preplavijo negativne misli?

Stres, tesnoba, sedeč in nezdrav način življenja lahko vplivajo na vaše zdravje, zlasti na duševno počutje. Vendar pa je pomembno, da ne dovolite, da vas te negativne misli obkrožijo in nadvladajo.

Oglejte si svetlejšo perspektivo življenja.

Najprej se začnite držati zdrave rutine

Ni nujno, da gre za discipliniran način življenja, težko je doseči vse naenkrat. Namesto tega začnite korak za korakom. Morda boste želeli vsako jutro začeti s kratkim desetminutnim sprehodom ali zmanjšate nezdrave razvade.

Vključite zdrave navade. Foto: Adria Garcia Sarceda /Unsplash

Zapišite si svoje misli

Če niste oseba, ki rada piše, počnite to v svoji glavi. Pogovarjajte se sami s seboj, prepoznajte povzročitelje stresa in se sprostite. Ne hitite z iskanjem rešitve. Samo prepoznajte jih in se jim začnite poskušati izogniti ali premagati, kar vam najbolj ustreza.

Bodite srečni

Pojdite na krajši izlet, na sestanek ali na kavo. Počnite, kar imate radi, in uživajte v tem. Ne bodite odvisni od drugih. Naučite se uživati.

Bodite srečni. Foto: Alora Griffiths / Unsplash

Sledite urniku

Poskusite spati osem ur vsako noč. Pojdite spat ob določeni uri in se zbudite ob določeni uri. Vaši vikendi so lahko izjema.

Ne pozabite, da je negativnost samo čustvo, ne način življenja

Veliko ljudi pogosto postane žrtev negativnih čustev, ker ne vidijo luči na koncu tunela. Pogosto velja za trajno in nepopravljivo. Vendar je to le del vašega vsakdanjega življenja. Pomaga lahko globoko dihanje, vzdrževanje udobnega in srečnega okolja doma ter poslušanje pomirjujočih zvokov.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!