fbpx

Pazite se moškega, ki pogosto omenja bivšo partnerko

Foto: envato

Ženska si želi moškega, ki jo bo znal zaščititi in skrbeti zanjo. Ne zato, ker je nesposobna, ampak zato, ker ji občutek varnosti veliko pomeni. A, če moški skoraj v vsakem stavku omenja bivšo, to ne pomeni nič dobrega.

Morda vas samo izkorišča, da bi jo pozabil ali pa ste samo nekdo, ki ga potrebuje, da jo lahko zaničuje. Ne pozabite, hitro ste lahko vi tista oseba, ki jo bo blatil drugim.

Kakšen je takšen moški, poglejmo.

1. Za vas bo naredil vse

Ta obljuba je čudovita, a pogosto napačna. Prvič, nihče ne more narediti vsega. Obstajajo stvari, na katere ne moremo vplivati. Lažna samozavest in istočasno dajanje lažnih obljub je le krinka, da vas prepriča, da je pravi za vas.

via GIPHY

2. Ste smisel njegovega življenja

Ta izjava ima dve plati. Želi, da bi vas lažno prepričal, da bi pridobil vašo pozornost ali tisto, kar potrebuje. Ali pa se lahko na vas naveže do te mere, da bo obseden z vami in ne boste mogli dihati.

3. Ste najboljši na svetu

Rad pretirava in vas primerja z drugimi. Možno je celo, da ima za seboj bogate izkušnje z ženskami, zato vas ima s kom primerjati. Možno je, da je to ženskar, ki bo ob prvi priložnosti našel drugo žensko in ji bo govoril točno to.

via GIPHY

4. Primerja vas s svojo mamo

Če vas moški primerja s svojo mamo, to ni najboljši znak. Verjetno je nagnjen k temu, da prisluhne maminemu mnenju in ignorira tvoje. V takem razmerju se lahko počutite, da na določene stvari ne boste mogli vplivati ​​tako, kot si želite.

5. Primerja vas z bivšim partnerkami

Če vsake toliko časa omeni svojo bivšo, tudi v negativnem kontekstu, to ni hvalevredno. Prvič, grdo je komentirati nekoga, ki je bil v njegovem življenju. Obstaja tudi možnost, da je še ni prebolel.

via GIPHY

Teh pet kazalnikov zagotovo kaže na to, da je poleg vas moški, ki vas izkorišča ali ne razmišlja resno o zvezi z vami.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.