Elektrifikacija bo doletela tudi športni Audijev model R8, ki je v posebni in omejeni ediciji še zadnjič na voljo zgolj z motorjem na notranje izgorevanje. Audi R8 V10 GT RWD je tako poslednji R8 z mogočnim V 10-valjnikom.
Audi R8 V10 GT RWD združuje moč modela R8 Quattro in lahkotnost modela R8 RWD. Atmosferski 5,2-litrski bencinski motor proizvede 612 konjskih moči in 565 njutonmetrov navora. Prav vse konjske moči so speljane na zadnji kolesni par, na novo razviti 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik pa prestavlja hitreje kot kadarkoli do zdaj.
Za še boljši izkoristek moči je poslednji ʺklasičniʺ R8 izgubil 20 kilogramov. Športnik s sredinsko nameščenim motorjem tehta 1.570 kilogramov, težo pa je izgubil zahvaljujoč 20-palčnim kovanim platiščem, školjkastim sedežem in uporabo plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni. Z več moči in nižjo težo se R8 GT RWD požene od 0 do 100 km/h v vsega 3,4 sekundah, po 10,1 sekundah pa kazalec za hitrost že kaže 200 km/h. Končna hitrost ki jo zmore ʺposlednjiʺ R8 znaša 320 km/h.
Za lažjo prepoznavo med posameznimi modeli R8, ima omejena različica logotip Audi in napis R8 GT v črni barvi. Izpopolnjen je tudi aerodinamični paket, ki je narejen iz ogljikovih vlaken in dodelan v vetrovniku. Notranjost je odeta v črno barvo z rdečimi poudarki, vsak avtomobil pa bo imel pri prestavni ročici številko omejene serije. Na voljo bo le 333 primerkov poslednjega R8 V10, vsi bodo na voljo zgolj v različici Coupe, za posameznega pa bo potrebno na nemškem trgu odšteti 225.000 evrov.