fbpx

Tvoje fotografije na Instagramu povedo o tebi več, kot si misliš

Instagram je eno najbolj priljubljenih družbenih omrežji, ki ga uporablja več kot 500 milijonov ljudi po vsem svetu. Že dolgo časa ni več namenjen zgolj shranjevanju, urejanju in delitvi fotografij med ožji krog prijatlejev. Danes je tudi eden najpomembnejših niš za marketing ter seveda vir informacij o potrošnikih, ki se vsakodnevno analizirajo v namene izboljšanja prodajnih strategih podjetij. Iz slednjih in podobnih raziskav laho izveš, kaj o tebi povejo tvoje instagram fotografije.

Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.

Barve in filter fotografije

View this post on Instagram

❄️❣️🌲

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on


V tej študiji, v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.

Pogostost objavljanja

Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so analizirali več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.

Tema fotografije


Nekateri raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.

Starost

Raziskovalci so ugotovili, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.

Objavljanje fotografij hrane

View this post on Instagram

ᵂᵉʳᵇᵘᶰᵍ ⁻ ᵃᵈ | Deutsch ↓ | What about some christmassy Crêpes for breakfast? 🌟🎄 I had these CINNAMON POPPYSEED CRÊPES with PINK PITAYA COCONUT YOGURT, SUGARED CRANBERRIES, BLUEBERRIES and WHITE CHOC STARS & it was so delicious! Cinnamon makes everything much more christmassy, right? For coloring the yogurt I used the pink pitaya powder by @unicornsuperfoods , I'm so in love with food coloring as you know 😅 the easy RECIPE is up on my blog, check out the link in my bio 💕 enjoy your day Lovelies! LOVE Ari ✨ ° ° Guten Morgen ihr Lieben 💋 wie wäre es mit ein paar weihnachtlichen Crêpes zum Frühstück? Das Rezept findet ihr auf meinem Blog, der Link ist in meiner Bio 💕 dazu ein paar gezuckerte Cranberries, Blaubeeren & weiße Schoki Sterne und ich bin happy 😍😍 Ach ja, denkt unbedingt noch an mein 50k Weihnachts-Gewinnspiel, mehr Infos findet ihr unter meinem letzten Mugcake Bild 🎄🌟 Einen wunderschönen Tag euch 💕 eure Ari ✨ . . . . . . . ________________________________________________________  #foodblogger #crepes #veganfood #plantbasedfood  #foodstagram #lovefood #thrivemags #foodstylist #eattherainbow #myopenkitchen #bbg #beautifulcuisines #feedfeed #bestofvegan  #veganfoodshare #vegan #veganworldshare #gloobyfood #comfortfood  #eathealthy #breakfast #eattheworld #frühstück #breakfastinspo #veganbreakfast #letscookvegan #worldwideveganfood #sweettooth #christmas

A post shared by 𝗔𝗿𝗶𝗮𝗻𝗲 🏝️ Food'n'Travel (@ari_goes_to_wonderland) on


Raziskovalci so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.

Tri vrste selfijev

Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na tri kategorije.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.

View this post on Instagram

VOTE 👍🏼

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on


Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).


Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.