fbpx

Emily v Parizu: Samsung in Netflix združila sodelovanje

Podjetje Samsung Electronics je objavilo najnovejši razvoj v svojem stalnem partnerstvu z velikanom Netflix. Tokrat so napovedali izid druge sezone Emily v Parizu, ki je nastala pod okriljem MTV Entertainment Studios. Serija, ki je sicer nominirana za nagrado Emmy, slovi po praznovanju ikoničnega pariškega sloga 21. stoletja. Produkcija je sodelovala tudi s podjetjem Samsung, da bi oboževalcem serije predstavila vrhunsko tehnologijo svetovnega razreda.

V prvi sezoni so čudovito okolje in pariški liki omogočili gledalcem vpogled v francoski slog in kulturo, kar je tudi gonilna sila za uspeh serije. Občutek pobega pred resničnostjo je ponazorila vrhunska igralna zasedba, vključno z ikoničnim likom Sylvie Grateau. Sylvie, ki jo sicer igra predstavnica podjetja Samsung Filipine Leroy-Beaulieu, nastopa kot šefica glavne junakinje Emily in direktorica agencije za trženje luksuznih izdelkov Savoir. Sylvie uteleša pravo stilsko avtoriteto; odlična pri svojem delu, močna, poveljujoča in brez napora vedno urejena, je postala eden najbolj priznanih in priljubljenih likov prve sezone. V drugi sezoni je Sylvie izbrala eleganten in hiter Samsung Galaxy Z Flip3 5G, da bi poskrbela, da ostane na vrhu svojega osebnega in poklicnega življenja ter Emily in vso agencijo drži na nogah.

Toda Sylvie ni edina, ki ima koristi sloga in glamurja Galaxy Z Flip3 5G. Za začetek druge sezone bosta Samsung in Netflix oboževalcem serije z integrirano kampanjo prinesla ikonični slog in inovativno tehnologijo; oglase brez povezave, družabno in vplivno vsebino ter TikTok filter, ki oboževalcem ponuja nov način uživanja v oddaji skozi objektiv Galaxy Z Flip3 5G. Filter bo oboževalcem omogočil, da »spremenijo scenarij« in tako postanejo glavni lik na svojem animiranem plakatu Emily v Parizu. Osupljivi Galaxy Z Flip3 5G se bo odprl pred uporabnikom in ga postavil pred ikonični Eifflov stolp. Uporabniki TikToka lahko preizkusijo učinek »spremembe scenarija« od 28. decembra.

2. sezona Emily v Parizu je že na voljo za ogled na Netflixu.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!