fbpx

Home&Cook: prodajalna izdelkov vrhunskih blagovnih znamk za dom tudi v Sloveniji

Foto: BTC

Big Bang je v sodelovanju z Groupe SEB odprl novo trgovino Home&Cook, kjer lahko stranke najdejo široko ponudbo vrhunskih izdelkov blagovnih znamk za dom. Ob uradni otvoritvi je dogajanje popestrila Ana Praznik z glasbeno skupino Bepop, za nepozabne okuse pa je poskrbel kuharski mojster Bine Volčič.

Trgovina Home&Cook je prodajalna skupine Groupe SEB, ki obstaja že od leta 1946. Pod svojim okriljem združuje kar 31 različnih blagovnih znamk, od katerih so v Sloveniji najbolj poznane Tefal, Rowenta, Krups, WMF, Lagostina in Kaiser. Groupe SEB je v času svojega obstoja patentirala že 400 inovacij, ki jih vsako leto uspešno predstavlja na tržišča, hkrati pa ima po svetu že 1300 lastnih prodajaln.

Trgovina, ki se nahaja v središču BTC City Ljubljana, je svoja vrata odprla že v začetku septembra in v tem času jo je že obiskalo precejšnje število obiskovalcev, ki so že izkoristili možnost nakupa po otvoritvenih cenah, ki trajajo še do konca meseca. Četrtkovi uradni otvoritvi pa so se obiskovalci družili s simpatično Ano Praznik in glasbeno skupino Bepop. Za nepozabno vzdušje so poleg dobre družbe in glasbe poskrbele še gurmanske specialitete izpod rok vrhunskega slovenskega kuharskega mojstra Bineta Volčiča, ki je na prizorišču poskrbel za pravi kulinarični šov.

Romana Kancler, direktorica podjetja Groupe SEB, je ob otvoritvi povedala: “Ponosna sem, da smo mreži 1.300 trgovin Home&Cook, dodali še eno v Sloveniji. Glede na prve odzive pa verjamem, da bomo kaj kmalu odprli še kakšno. Stategijo skupine SEB vodijo globoko ukoreninjene vrednote, ki so nam jih predali naši ustanovitelji, zato si prizadevamo spoštovati filozofijo podjetja, ki temelji na občutku odgovornosti, solidarnosti in predanosti. Strategija naše skupine temelji na petih močnih vrednotah: podjetništvu, strasti do inovacij, profesionalizmu, duhu skupine in spoštovanju ljudi.” Na koncu je še dodala: “Inovacije so ključnega pomena za SKUPINO SEB. Z ustvarjanjem novih, inovativnih izdelkov in storitev skrbimo za to, da je naše domače življenje bolj prijetno, harmonično in izpopolnjeno.”

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!