Moč besed – aktivno proti sovražnemu govoru #MocBesed

Moč besed je pobuda blagovne znamke Itak in Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), s katero želita opozoriti na pojav sovražnega govora na spletu med mladimi. V okviru pobude bo izvedena prva tovrstna slovenska raziskava o sovražnem govoru med mladimi na spletu, na podlagi njenih izsledkov pa bodo strokovnjaki lahko podali možne rešitve za doseganje višje kulture spletnega dialoga.

Nosilci pobude Moč besed želijo dvigniti zavedanje o sovražnem govoru v sodobni družbi, tveganjih, ki jih le-ta prinaša, ter ponuditi informacije, kako ob tem ravnati in kje poiskati pomoč. V ta namen bodo pod okriljem ZPMS in Itak v naslednjih mesecih potekale različne izobraževalne in zabavne aktivnosti, ki bodo namenjene opozarjanju na sovražni govor na spletu med mladimi, poudarjanju pomena strpnega dialoga in spodbujanju kulture spletnega komuniciranja.

Itak in ZPMS pozivata vse uporabnike spleta, da se pobudi pridružijo in se skupaj z znanimi Slovenci z “unselfie” sporočili ter značko #MocBesed čim bolj množično opredelijo proti sovražnemu govoru.

#MocBesed, podpornik Uroš Štanc
#MocBesed, podpornik Uroš Štanc

Pridružite se pobudi Moč besed na spletu tudi vi

Pobuda Moč besed z značko (hashtagom) #MocBesed nagovarja mlade in druge uporabnike spleta na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Instagram in YouTube. Uporabniki lahko spremljajo fotografije in video izjave podpornikov pobude, se seznanijo s pojavnimi oblikami sovražnega govora in resnostjo njegovih posledic, najdejo nasvete za zaščito pred njim in napotke, kaj storiti v primeru, ko se z njim soočijo. Pobudi se lahko uporabniki spleta pridružijo tako, da svojo fotografijo ali video izjavo opremijo z značko #MocBesed in jo tudi sami objavijo na družbenem omrežju Facebook, Twitter, Instagram ali Youtube.

#MocBesed podpornik Anže Frantar
#MocBesed podpornik Anže Frantar

Aktivnosti pobude lahko spremljate prek objav #MocBesed na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Instagram in YouTube ter na mocbesed.itak.si.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!