Paganis siste derivat av Zonda-hyperbilen kalles Imola. Navnet kommer naturlig nok fra en av de mest kjente italienske racerbanene, hvor siste Pagani kjørte mer enn 16 000 kilometer under testing.
Pagani Imola se v veliki meri nanaša na model Huayra, s kateri si deli večino aerodinamičnih dodatkov in inženirskih rešitev. Tudi v primeru Imole so pogon priskrbeli pri Mercedesu. Njihov 6,0 liter V 12 sylinder priskrbi kar 827 konjskih moči og enorm 1.100 Nm navora. Če k temu dodamo še popolnoma novo aktivno vzmetenje, elektronsko nadzorovane zapore diferencialov in celoten prenos moči na zadnji kolesni par, bomo potrebovali še posebne pnevmatike Pirelli Trofeo R in naravnost nore aerodinamične dodatke, ki bodo poskrbeli, da bo avtomobil ostal “prilepljen” na asfalt. Pri Imoli so šli celo tako daleč, da je nanos barve za kar 4,9 kilograme lažji od nanosa barve na kateremkoli drugem avtomobilu, ki prihaja iz tovarne Pagani.
Kot je že v navadi pri omejenih serijah avtomobilov, je tudi vseh 5 Pagani Imol že utsolgt. In to kljub visoki ceni, ki znaša nič manj kot 5 millioner euro. Pagani Imola bo sicer predstavljen tudi na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.
Galerija: Pagani Imola
Mer informasjon:
pagani.com