Voor autoliefhebbers zijn de eerste dagen van maart altijd spannend, want dan begint een van de belangrijkste evenementen in de auto-industrie: de Geneva International Motor Show (internationale autosalon). Het autosalon van dit jaar staat op nummer 85 in zijn 110-jarige geschiedenis en maakt indruk met presentaties van visionaire voertuigen van de toekomst en nieuwe modellen die de komende maanden op de weg zullen verschijnen. Wij hebben een aantal belangrijke innovaties voor u op een rij gezet.
Autosalon van Genève (Salon International de l’Auto Geneva) oz. Mednarodni avtosalon Ženeva letos gosti več kot 220 razstavljalcev, ki so na ogled množicam pripeljali 900 razstavnih eksponatov. Prav revolucionarnih novosti letos ni toliko kot ponavadi, so pa proizvajalci poskrbeli za kopico odličnih konceptov, ki nas uspešno popeljejo v prihodnost avtomobilizma. Za vas smo povzeli in zbrali tistih nekaj najpomembnejših.
Superšportniki na sterodih & koncepti
Merk Aston Martin je v Ženevo pripeljala ultimativnega Vantage GT3, ki pod motornim pokrovom skirva 592 konjev, ki jih iztisne iz V12 motorja. Vaš bo lahko že za nekaj več kot 340.000 evrov. To pa še ni vse, predstavili so tudi Vulcana, ki ga lahko označimo za hiperavto z več kot 800 konjskimi močmi. Slednji bo izdelan v izjemno malem številu in le za izbrane zbiralce.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Audi nam nikoli ne ostane dolžan in vsako leto pripelje vsaj en odličen koncept. Tokrat koncept Audi Prologue Avant nakazuje prihodnost karavanskih modelov te znamke z novimi smernicami. Pred časom pa je že pokazal Audi Prologue Coupe.
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
V javnosti so se že sprožile govorice, da naj bi prologue dobro nakazoval prihodnjo generacijo modela A8, kar pa pri Audiju niso niti potrdili, niti zanikali.
Potniškakabina bo izredno prečiščena in futuristična ter popolnoma digitalna. Zasloni, ko ne bodo v uporabi pa bodo delovali kot aplikacije iz klavirske črnine.
Takoj za ročico S-tronic prestavne avtomatike, preko katere in s pomočjo serijskega quattro pogona, bo pogon vedno speljan na vsa štiri kolesa, bo velik OLED zaslon, ki bo v sebi združeval vse klasične tipke in zaslončke.
Dat is juist Audi močno osvežil svojega R8, paradnega konja v razredu super športnikov, ki si mnogo tehničnih detailov deli z bratom – Lamborghini Huracanom in v drugi generaciji prihaja s stalnim pogonom na vsa kolesa. Je še ostrejši in drznejši.
Vers uit Ingolstadt. R8 V10.
Vers uit Ingolstadt. R8 V10.
Vers uit Ingolstadt. R8 V10.
Vers uit Ingolstadt. A8 V10.
Bentley se z GT concept – študijo dvosedežnika podaja tja, kjer sta danes Aston Martin in Ferrari. Bugatti pa proslavlja in se hkrati poslavlja od Veyrona z izvedenko La Finale, ki bo zadnji prodani Veyron in prav zaradi tega nekaj posebnega. Ferrari je pripeljal 488 GTB, naslednika legendarnega Ferrarija 458 italija, ki navduši z V8 motorjem, ki mu pomaga turbo. S 660 konjskimi močmi ga vidimo ob boku McLarna 675LT, prav tako predstavljenega na avtosalonu.
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
3,9-litrski V8 je pravi tehnološki biser, saj na liter prostornine pomeni skoraj neverjetnih 172 KM moči.
Slednji je na sejem pripeljal še brutalnega McLaren P1 GTR, ki pod pokrovom motorja skriva 986 konjskih moči in ima zbirateljsko visoko končno ceno 2.7 milijona evrov.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
Lotus je predstavil prenovljeno Evroro 400, ki obljublja več vozniških užitkov.
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Takole nas bo večina navadnih smrtnikov videla Lotus Evoro 400 na cesti. Od zadaj.
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Mercedes pa svoje oboževalce draži z AMG GT3, ki predstavlja mokre sanje vsakega ljubitelja znamke z zvezdo ter terenskim G500 4×4, ki mu v offroad svetu ni para.
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Porsche se baha z legendarno 911-ico z oznako GT3 RS ter njenim manjšim bratom Caymanom GT4.
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
V družinski “garaži”
Pustimo svet superšportnih avtomobilov in poglejmo kaj iz Ženeve bomo lahko zapeljali v našo “družinsko” garažo. Audi hitre očete draži z različico Audi RS3, po vsej verjetnosti eden najbolj vročih “hot hatch-ov” letošnjega salona s 362 konjskimi močmi in pospeški od 0 do 100 km/h pospeši v pičlih 4.3 sekunde. BMW je v živo pokazal novo serijo 1 tako v 5-vratni različici kot 3-vratni različici.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji 4, nekaj sorodnosti pa je mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED-tehniki.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
BMW 1-serie
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z upravljalnikom iDrive, nova so tudi oblazinjenja.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
In “napihnjenega” družinskega enoprostorca BMW-ja serije 2 Gran Tourer, ki premore dodatno tretjo vrsto sedežev in lahko gosti 7 potnikov. Edinstveno za BMW.
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Notranjost bo še bolj družinsko uporabna in zračna, v prvi vrsti pa razen nekoliko višje višine merljivih razlik glede prostornosti ni.
V tretji vrsti bosta na željo kupca prostor našla še dva pomična sedeža, ki bosta glede na videno ponujala dovolj prostora kvečjemu otrokom ali največ odraslim srednje rasti.
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Blagovna znamka DS se je končno “znebila” blagovne znamke Citroen in postala samostojna avtomobilska znamka. DS je tako predstavil rahlo prenovljenega DS5.
model DS5
model DS5
model DS5
Prvič pri modelu DS5 bodo sijalke lahko svetile zgolj v tehnologiji LED, ki si jo je sposodil pri pred kratkim prenovljenem DS3.
Francozi ob predstavitvi modela radi poudarijo, da je ta povsem enakovreden modelom uveljavljenih premium znamk.
doorwaadbare plaats nam je pokazal Focusa RS – tretjo generacijo najbolj zlobnega družinskega “hatchbacka” z besnim 316 konji.
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Športno noto notranjosti bodo krepili spodaj prisekan volan in dodatni merilniki na vrhu sredinske konzole, na osrednjem zaslonu pa se bodo izpisovali še veliko številčnejši podatki delovanja motorja, bočni pospeški in podatki štoparice.
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Pričakovano strupen prednji del še podkrepijo aero body kit, ki objema vertikalne LED dnevne luči, medtem ko ta glavne svetijo v sledljivi biksenonski tehniki.
Honda je predstavila strupeno Civic z oznako Type R ter legendarnega mestnega terenca – Hondo HR-V, ki bo na naše ceste zapeljala že poleti. Hyundai nadaljuje modelno ofenzivo in predstavlja pomlajenega i30.
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Prav tako je v Ženevo pripeljal novega i20 coupe ter simpatičnega terenca Hyundai Tucson-a.
Hyundai tucson 2015
Hyundai tucson 2015 – bočna linija
Hyundai tucson 2015 – zadek
Hyundai tucson 2015 – notranjost / Notranjost je ravno prav očiščena, da deluje izjemno pregledno in čisto.
Hyundai tucson 2015 – multimedija
Landrover je predstavil prenovljenega Range Rover Evoque, ki je po štirih letih dobil prenovljen obraz in nekoliko spremenjene linije.
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
De ontwerpwijzigingen concentreren zich vooral op het voorste deel van het voertuig, op het gebied van de verlichting, de motorkap en de bumper eronder.
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Ook het interieur werd licht opgefrist en de nadruk ligt naast elegantie en prestige ook op geavanceerde technologie.
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Opel hij presenteerde najbolj divjo različico Corse, ki nosi oznako OPC. Obljublja 207 konjev, ki ji omogočajo da do 100 km/h pospeši v 6.3 sekunde in doseže 230 km/h končne hitrosti.
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Het voorste deel zal net zo agressief zijn als zijn zuster Astra OPC, waarvoor wordt gezorgd door de "aero body kit", en het heeft ook de exclusieve "flash blue" -kleur geërfd van zijn grotere zus.
De achterspoiler zal voor het eerst verkrijgbaar zijn in dit type (OPC) model, in twee versies. Zelfs de basis zal van beton zijn, en de grotere zal nog meer druk op de grond uitoefenen.
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Opel corsa OPC-interieur
Opel corsa OPC-interieur
Opel Corsa OPC
Opel corsa OPC-interieur
Ook het interieur kreeg de verwachte sportieve look, met als hoogtepunt de schelpvormige Recaro-voorstoelen.
Opel Corsa OPC
Renault si želi kupcev, ki so jim všeč višja vozila, zato vstopa na trg športnih tereneskih vozil s simpatičnim Kadjarom.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Renault kadjar
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
Renault kadjar
Jammer navdušuje z novo generacijo Škode Superb za katero smo si edini, da bo trn v peti tako Volkswagen Passatu, Audiju A6 ter Ford Mondeu.
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Za hitre očete Škoda ponuja novo Octavio z oznako vRS z 227 konjskimi močmi, kot pravijo – najhitrejša škoda vseh časov. Strupeno! Toyota je pokazala prenovljenega Aurisa in Avensisa! Volkswagen ne počiva in nadaljuje usklajevanje in posodabljanje vseh modelov v svoji ponudbi. Volkswagen Touran je presenetil z izjemno dinamično pojavnostjo v svoji tretji generaciji.
Novi Volkswagen Touran je videti izjemno dinamičen in hkrati veliko bolj aerodinamičen.
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi touran na zunaj deluje precej podobno kot prejšnja generacija. Le redkokdo bo opazil dodatnih 13 centimetrov.
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi volkswagen touran 2015
Družbo mu dela novi Sharan, opremljen z novimi tehnologijami in varčnejšimi in čistejšimi motorji.
Volkswagen Sharan (2015)
Volkswagen Sharan
“Likanje” lepotnih gubic in nekoliko več kompaktnosti – vse doseženo z dodelavo detailov karoserije.
Volkswagen Sharan (2015)
Volkswagen Sharan (2015)
Notranjost, ki je vedno bolj limuzinska – Volkswagen Sharan
Volkswagen Sharan
Volkswagen Sharan (2015)
Volkswagen Sharan
Prepoznavna oblika legnede v svojem razredu – Volkswagen Sharan
Volskwagen het is Passaat namenil različico Alltrack, ki prinaša robustno zaščitno plastiko, pogon 4×4 ter mnoge “terenske” prilagoditve, ki bodo omogočale izlete na zahtevnejše terene.
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Het interieur zal sterk lijken op dat van de "civiele" versies van de Passat Variant, met het verschil van enkele inscripties van de versie en een iets rijkere uitrusting dan het geval is bij de basis Passats.
Volkswagen Passat Alltrack
Letošnji avtosalon si bo Volkswagen zapolnil tudi po osvojitvi lovorike Evropski avto leta 2015, ki jo je prejel za Volkswagen Passata.
Volkswagen Passat 2015 / Evropski avto leta 2015
Avtomobil preseneti z nižjo silhueto, ki pudarja več dinamičnosti.
Futuristični led prikazovalnik, namesto klasičnih števcev je tudi pri najboljši modelni opremi za doplačilo.
V zadku je še vedno klasično veliko prostora.
Zadek krasi led optika, ki se pri modelni opremi razlikuje v grafiki.
Karavanska različica passata je pri nas bolj priljubljena. A je limuzina tudi izjemno skladna.
Dinamiko in okuse zadovolji bogata motorna paleta.
Meer informatie
Več informacij o posameznih modelih preveri na povezavah v okviru samega članka.
Spremljaj dogodek:
www.salon-auto.ch/en/