Izgleda znano, a je Mazda CX-60 popolnoma nov avtomobil, ki nadaljuje obikovni jezik Mazde začrtan pred leti. Prihaja kot prvi priključni hibridni model podjetja in je opremljen z nastavitvijo i-Activ AWD, ki poganja predvsem zadnja kolesa.
Nova Mazda CX-60 bo prva prišla na trg s kombinacijo atmosferskega 2,5-litrskega bencinskega motorja ter električnega motorja. Mazda navaja, da je motor z notranjim izgorevanjem zagotovi 189 konjskih moči (141 kilovatov) pri 6.000 vrtljajih na minuto in 261 njutonmetrov navora pri 4.000 vrtljajih na minuto. Kar zadeva elektromotor, je sposoben iztisniti 134 KM (100 kW) in 250 Nm navora. V kombinaciji imenovani e-Skyactiv na cesto pošlje uglednih 323 KM (241 kW) in 500 Nm. Ni slabo za družinskega terenca. A je potrebno vedeti, da je zaradi kombinacije pogonov in baterije avto tudi precej težak – skopraj 2100 kilogramov.
CX-60 pospešil do 100 km/h v 5,8 sekunde. Elektronsko bo omejen na 200 km/h, ko se uporablja kot priključni hibrid, pa le na elektriko zmogel tudi do 140 km/h. Ko že govorimo o delovanju brez emisij, ima litij-ionska baterija zmogljivost 17,8 kWh z dovolj dosega do 63 kilometrov v kombiniranem ciklu WLTP. To pomeni, da bo v mestnih jedrih jadral brez težav brezslišno in emisijsko.
Kar zadeva velikost, je Mazda CX-60 dolga 4745 milimetrov, široka 1890 mm in visoka 1670 mm, z medosno razdaljo, ki meri 2870 mm. Zaradi tega je nekoliko večji v vseh smereh v primerjavi z nedavno predstavljenim CX-50 , ki temelji na “prednjem” pogonu, ki je na voljo samo v Severni Ameriki.
Notranjost je precej razkošna in oddaja malo Volvovega vzdušja, da ponovi Mazdine namere, da postane polnopravna luksuzna znamka . Tu je opazen trend industrije k uporabi manj gumbov, vendar brez pretiravanja, saj imate še vedno vrsto fizičnih kontrol. K sreči še ni vse integrirano v infotainment, ki ga je mogoče upravljati z 12,3-palčnim zaslonom na dotik ali vrtljivim gumbom. Digitalna instrumentna plošča ima enako diagonalo kot glavni zaslon. Mazda bo CX-60 v Nemčiji prodajala v paketih opreme Prime, Exclusive, Homura in Takumi, pri čemer se bodo cene gibale od 47.390 do 52.890 evrov. Mazda pa za prihodnej napoveduje tudi modele CX-70, CX-80 in CX-90 od katerih bodo nekateri na voljo le za Severno Ameriko.