Ob omembi znamke Peugeot bi malokdo pomislil na poltovornjak. A kot pravi zgodovina pri Peugeotu, to vendarle ni novost, saj smo že bili priča ‘pickup’ modeloma 404 in 504 in na modelu 207 osnovanem Hoggarju, ki je bil v Afriki predstavljen pred skoraj tremi leti.
Novi Peugeot Landtrek bo tokrat nastopil na trgu poltovornjakov oziroma pickupov še suvereneje. V prvotnem načrtu je narejen za latinsko-ameriški in podsaharski afriški trg, v Evropi pa ga žal ne bomo videli. Landtrek sledi Peugeotovemu oblikovalskemu jeziku aktualnih modelov in bo na voljo v treh različicah: z enojno ali dvojno kabino in kot kabina s šasijo. Prav tako niso pozabili na opremo Landtreka, ki bo na voljo kot Workhorse, za poslovne uporabnike, in kot Multipurpose, za osebno uporabo posameznikov in družin. Med razvojnim preizkušanjem je Landtrek naredil kar 2 milijona kilometrov na različnih površinah in v različnih vremenskih razmerah. Peugeotov pickup lahko prevaža do 1,2 tone tovora in vleče do 3 tone tovora.
Peugeot Landtrek bo imel opcijsko na voljo štirikolesni pogon, poganjal pa ga bo 2,4-litrski bencinski motor z 210 konjskimi močmi in 320 Nm navora. Dizelske barve zastopa 1,9-litrski motor s 150 konjskimi močmi in 350 Nm navora. Notranjost je takšna, kot jo lahko pričakujemo pri aktualnih modelih Peugeot, in gre pravzaprav za eno izmed lepših notranjosti med poltovornjaki. Volanski obroč je izposojen iz modela 3008, 10-palčni zaslon na dotik pa je takšen kot v modelu 508.
Galerija: Peugeot Landtrek
Več informacij:
peugeot.si