fbpx

Omoda 9 SHS: Kitajski SUV, ki ponižuje Porsche Cayana in stane manj kot 45.000 eur

Moderni bodo super hibridi

Omoda 9
Foto: Omoda

Ko Kitajci na trg pošljejo SUV, ki prehiti Porsche v moči, ponuja 1.100 km dosega in pri tem še vašo denarnico pusti skoraj nedotaknjeno, vemo, da gre za resno igro. Omoda 9 SHS je le še en SUV, ki močno napada evropsko domimamco premium znamk.

Če ste še včeraj mislili, da Kitajci delajo samo “budget” avtomobile, vas bo Omoda 9 SHS brutalno prepričala v nasprotno. Ta srednje velik SUV, dolg 4,77 metra, je resna grožnja uveljavljenim imenom – in to že na papirju.

Pod motornim pokrovom najdemo prav zanimivo kombinacijo: 1,5-litrski turbobencinski motor in tri elektromotorje, kar skupaj proizvede 443 konjskih moči (326 kW) in 700 Nm navora. Rezultat? Pospešek od 0 do 100 km/h v samo 4,9 sekunde. Da, prav ste prebrali – hitreje kot marsikateri športnik na trgu.

Omoda 9
Foto: Omoda
Omoda 9
Foto: Omoda

In če ste si ob tem rekli: »Super, pa verjetno gre samo 200 kilometrov daleč,« ste ponovno v zmoti. Omoda 9 SHS ima baterijo kapacitete 34,46 kWh, kar ji omogoča do 150 km povsem električne vožnje. Ko pa vstopi v igro še bencinski motor, se skupni doseg ustavi pri fascinantnih 1.100 km.

Polnjenje? Nič lažjega. Podpira hitro polnjenje do 65 kW, kar pomeni, da boste iz 20 % na 80 % skočili v manj kot 30 minutah. Ravno dovolj časa za kavo in en croissant. TO je avtomobil, ki ne sklepa kompromisov in se uvrša v razred super hibridov.

Foto: Omoda

Razkošje za ceno Volkswagen Golfa

Omoda 9 SHS ne osvaja samo s tehničnimi številkami, ampak tudi s svojo kabino, kjer je luksuz že skoraj smešno dober za ta denar.

Pred vami se razprostira ukrivljen 24,6-palčni zaslon, ki združuje instrumentno ploščo in infotainment. Avdio sistem Sony, z vgrajenimi HD zvočniki v vzglavnikih iz pravega Nappa usnja, pa poskrbi, da bo vsak potep postal koncertna izkušnja.

Omoda 9
Foto: Omoda

Sedeži? Seveda električno nastavljivi, ogrevani, hlajeni in – ker se spodobi – z masažno funkcijo. Dodajte še panoramsko streho dolžine 1,3 metra in 540° kamero (ja, prav ste prebrali – 540° za tiste najtežje parkirne manevre) in začnete razumeti, zakaj ta avto povzroča tresenje rok pri konkurenci.

Tudi varnost ni bila pozabljena: Omoda 9 SHS vključuje najnovejše sisteme za pomoč vozniku, kot so adaptivni tempomat, samodejno zaviranje v sili in opozorilo za mrtvi kot.


Cena, ki bo narekovala nova pravila igre na trgu!

Za osnovno različico boste v Evropi odšteli 44.990 EUR, kar v trenutnem avtomobilskem svetu pomeni praktično darilo. Če primerjamo, recimo, s Škodo Kodiaq, Hyundaiem Santa Fe ali Kio Sorento, Omoda ponudi več moči, več tehnologije in več dosega za manj denarja.

Foto: Omoda

In ja, za piko na i: vsak Omoda 9 SHS prihaja s 7-letno tovarniško garancijo na vozilo in 8-letno garancijo na baterijo. Ker Kitajci očitno razumejo, da danes kupci iščejo predvsem brezskrbnost.

Ali je Omoda – razlog, da se EU industrija strezne

Če vas Omoda 9 SHS še ni prepričala na papirju, vas bo zagotovo na testni vožnji. Združuje vse, kar si današnji voznik želi: brutalno moč (443 KM oz. 326 kW), doseg nad 1.100 km, luksuzne funkcije, ki jih običajno najdemo v vozilih za več kot 70.000 EUR, ter svež, samozavesten dizajn. Armaturna je nadvse podobna Porsche sodobnikom.

Za manj kot 45.000 EUR (približno 48.200 USD oz. 41.500 GBP) dobite avtomobil, ki razbije stereotipe o kitajskih vozilih in postavi resna vprašanja evropskim in japonskim tekmecem.

Omoda 9 SHS ni samo cenejša alternativa – je realna, močna in tehnološko napredna izbira za vse, ki si želijo nekaj več za svoj denar. Pravzaprav – kdo bi si mislil, da bo v letu 2025 največje vznemirjenje na štirih kolesih prišlo prav iz Kitajske?

Foto: Omoda
Foto: Omoda
Foto: Omoda
Foto: Omoda
Foto: Omoda
Foto: Omoda

Dodatne Informacije

omodaauto.co.uk

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.