fbpx

PizzaSlime x Crocs: torbica v obliki ‘kroksa’, za katero nihče ni prosil

Modni oblikovalci očitno obožujejo natikače Crocs. Najprej je ta kontroverzen čevelj v diamante oblekel Cristopher Kane, nato jih je v višave (dobesedno) dvignila Demna Gvasalia, ko je oblikovala natikače s platformo za Balenciago. Obstajala je tudi različica s petkami, ki je bila v trenutku razprodana. Zdaj so jih za navdih uporabili tudi pri znamki PizzaSlime in jih spremenili v torbico.

Govorimo o torbici Crocsbody. Čevelj/torbica je bila izdelana v samo 50 primerkih, vi pa ste lahko eden izmed (ne)srečnežev, ki si jo lahko kupi za 300 ameriških dolarjev (preračunano je to okoli 270 evrov). Na voljo je v rumeni in rumeni barvi, torbico pa lahko opremite z nalepkami, ki jih je mogoče pritrditi na luknjice čevlja/torbice.

View this post on Instagram

🚨👀🚨 The official Pizzaslime x @Crocs collab REVEALED!  So… we went waaaaay outside of the box for this one and turned a Croc into a functional and quality made cross body bag 🙃 Some Facts: Each bag is hand made in LA. Only 50 are being released. The strap is custom made with Pizzaslime woven into it.  The detachable Jibbitz (the charms) are custom made for this bag specifically.  It’s vailable in yellow and black 😬 WE'RE BEYOND STOKED TO DROP THIS! Over the past few months we've put a lot of time, sweat, and tears into developing this product that has never been made before.  It was a looooot harder than it looks.  Don’t 😴 on this one!  DROPS THURS AT 11AM PST!

A post shared by PIZZASLIME (@pizzaslime) on


V skladu z blagovno znamko so “razmišljali zuuuuunaj okvirjev”, da so Crocse spremenili v funkcionalno torbico. Čeprav se postavlja vprašanje, kako funkcionalno. Vemo, da so manjše torbice trenutno najbolj vroča roba (in tudi izjemno velike), a nismo prepričani, kaj sploh lahko spravimo v torbico Crocsbody.


Želite eno? Potem se hitro podajte v to trgovino, nato pa se na najbližji policijski postaji predajte za zločine proti človeštvu.

Dodatne Informacije

Več informacij:
pizzaslime.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.