fbpx

Porsche Taycan 2025: evolucija majhnih sprememb z velikim učinkom

Prenovljeni Taycan premika meje

Porsche Taycan 2025
Foto: Porsche

Ko Porsche prenovi svoj model, morda ne poseže globoko v vizualne spremembe, a ko pride do mehanskih komponent, se ne šali. To dokazuje tudi Taycan 2025, model, ki na prvi pogled morda deluje znan, a skriva revolucionarne izboljšave pod svojo elegantno zunanjostjo.

Porsche Taycan Turbo S za leto 2025 predstavlja vrhunec tehnološkega napredka in inženirskega mojstrstva. Z novo močjo 938 konjskih moči (hp) med uporabo kontroliranega zagona, kar je opazno povečanje iz prejšnjih 750 konjskih moči, Porsche dokazuje, da namerava ostati v ospredju trga ultra-močnih električnih limuzin. Ta izjemna moč omogoča Taycanu Turbo S pospešek od 0 do 96 km/h (60 mph) v neverjetnih 2,3 sekunde, kar ga postavlja na vrh kot najmočnejši Porschejev cestni avtomobil do zdaj, presegajoč 887 hp modela 918 Spyder.

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche

Z novimi motorji, ki zavzemajo enake dimenzije kot prejšnji model, a prinašajo prenovljene notranje komponente za več moči, Porsche ne prinaša le večje moči, ampak tudi izboljšuje učinkovitost in doseg. Kljub temu, da uradne številke EPA za novi Taycan še niso objavljene, so testi našega partnerskega spletnega mesta InsideEVs pokazali, da Taycan 4S zmore do 483 kilometrov dosega v manj kot idealnih vremenskih pogojih, kar nakazuje na znatno izboljšanje realnega dosega.

Foto: Porsche
Foto: Porsche

Pomemben korak naprej predstavlja tudi nova baterija z izboljšano kemijsko sestavo celic. Bruto kapaciteta večje baterije Performance Battery Plus je narasla s 93,4 kWh na 105 kWh, neto oziroma uporabna kapaciteta pa znaša 98,6 kWh. Osnovni modeli premorejo baterijo z bruto kapaciteto 89 kWh in neto kapaciteto 83,6 kWh. Obe bateriji sta lažji od svojih predhodnikov, pri čemer osnovna baterija ponuja približno toliko kapacitete kot prejšnja nadgradnja. Je pa baterija za 10 kilogramov lažja. Porsche je izboljšal sistem za hitro polnjenje, omogočajoč hitrejše polnjenje z močjo do 322 kW že pri 35% kapacitete baterije. Novi model omogoča tudi hitrejše prepoznavanje in avtentikacijo na polnilnicah ter prikazuje informacije o dejanski zmogljivosti polnilnice. Še vedno pa doma zmore počasno 11 kW polnjenje in 22 kW.


Porsche je prav tako izboljšal sposobnost regeneracije energije Taycana. Kjer so prejšnji modeli z vsemi kolesi na pogon lahko regenerirali do 290 kW, novi model omogoča do 400 kW. Prav tako so izboljšali prag za prehod med regenerativnim in trenjem zaviranja, ki je zdaj višji, do 0,497 g s prejšnjih 0,3 g.

Cena za vstopni model Taycana leta 2025 se začne pri približno 101.395 dolarjih (približno 90.200 EUR), kar je več od 92.550 dolarjev (približno 82.300 EUR) za prejšnjo verzijo. Na vrhu ponudbe se nahaja Turbo S Cross Turismo za 213.695 dolarjev (približno 190.000 EUR), kar predstavlja znaten skok za 14.695 dolarjev (približno 13.100 EUR) v primerjavi s svojim predhodnikom.
Porsche Taycan 2025 z vsemi svojimi nadgradnjami in izboljšavami dokazuje, da je možno združiti izjemne zmogljivosti z napredno tehnologijo in trajnostjo. S tem modelom Porsche ne le utrjuje svoj položaj na trgu električnih vozil, ampak tudi postavlja nove standarde v avtomobilski industriji.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.