Prvi slovenski izdelovalec ur Chevall Watches gre na Kickstarter

Skrita želja vsakega moškega je postati kavalir. Nekoč smo to počeli s konji, danes kavalirstvo odražamo na povsem drugačen način, z uro. Veliko ur pa je na žalost cenovno nedostopnih, še posebej mladim. Temu primerno sta Luka Badalič in Luka Žgajnar oblikovala uro, ki odraža kvaliteto, eleganco in cenovno dostopnost. Chevall Watches so tri različne ure v eni, namenjene pa so trem različnim priložnostim.

Luka Badalič in Luka Žgajnar sta študenta na Fakulteti za Arhitekturo. Idejo za Chevall Watches sta dobila pred letom in pol. Chevall Watches so tri različne ure v eni. Koncept se skriva v logiki, da se ljudje največkrat udeležujemo nekje treh različnih priložnosti. Udeležujemo se poslovnih, športno-elegantnih in športnih dogodkov. Zakaj bi torej kupovali tri različne ure, če imamo lahko eno, s tremi različnimi okviri in paščki, katere lahko enostavno zamenjamo sami, v neizmerno kratkem času? White Moonstone, Exceller in Black Caviar so tako tri ure, ki so jih poimenovali po zgodovinskih, najhitrejših in najboljših tekmovalnih konjih.

PREBERITE ŠE: Rok’s Peanut Butter – arašidovo maslo s Kickstarterja = ”maslo” Slovenca

Chevall Watches so tri ure v eni.
Chevall Watches so tri ure v eni.

Za Kickstarter platformo sta se odločila, ker želita kot prvi slovenski izdelovalec ur prodreti na svetovni trg, najboljši marketing pa se skriva ravno na omenjeni platformi. Želita ustvariti nov globalni trend, vrniti nazaj klasiko in tradicijo, ki se je porazgubila zaradi nove tehnologije. Osveščanje boljšega socialnega življenja, popraviti izgled kavalirstva, ki je uničen med mlajšo generacijo. Zato družbena odgovornost Chevall Watches sega globoko v človeško osveščanje ter poudarja obnovitev moralnih in etičnih načel.

Na Kickstarterju morata ustanovitelja pridobiti 75 tisoč ameriških dolarjev začetnega kapitala.Zapestno uro bosta na Kickstarterju ponudila po promocijski ceni 199 ameriških dolarjev (177 evrov), kasneje pa bodo različice v prosti prodaji na voljo za okoli 400 ameriških dolarjev.

Dodatne Informacije

Več informacij:
facebook.com/ChevallWatches

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
6 fantastičnih znamk za moško nego, ki bi jih moral poznati vsak pravi moški!