fbpx

Audi RS3: „vrecková“ petarda od Audi

V 80. rokoch minulého storočia Audi namontovalo do modelu Coupe radový 5-valcový motor s turbínou, vybavilo ho pohonom všetkých štyroch kolies a vznikol legendárny model Quattro. Takmer o 40 rokov neskôr použili rovnaký vzorec na základný sedan Audi (tiež hatchback) a vytvorili toxické Audi RS3.

Tako kot daljni in v tem trenutku še aktualni predhodnik, ima tudi novi Audi RS3 turbinski vrstni 5-valjni motor. Novinec se prav tako ponaša s štirikolesnim pogonom, vektorsko razporeditvijo navora in bo na voljo v limuzinski in tako imenovani Sportback različici. Dizajn novinca je še agresívnejší, zaradi katerega ga boste brez težav ločili do preostalih Audijevih modelov. Le to se pozna tudi v notranjosti, kjer imamo na voljo kontrastne kombinacije med rdečo, zeleno in črno barvo. Voznik ima na voljo Audijev virtualni kopit v velikosti 12,3-palcový a 10,1-palcový info-telematski zaslon na dotik. Na voljo je projecirni zaslon, vstavki v notranjosti iz karbonski vlaken, pa so pri modelu RS3 že del standardne opreme.

Audi RS3 naj bi zmogel najhitrejše pospeševanje v svojem razredu. 2,5-litrski vrstni turbinski 5-valjni motor400 koní (294 kW) a 500 Nm navora. Motor ima tako dovolj moči, da izstreli Audija RS3 od 0 do 100 km/h v vsega 3,8 sekundy. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, ki pa se lahko ob naročilu paketa dvigne na 280 km/h. Če pa vam to še ni dovolj, se odločite še za prednje keramične zavore in tako bo lahko vaš Audi RS3 dosegel končno hitrost 290 km/h. Audi RS3 je že na voljo za naročilo, njegova cena pa se prične pri 60.000 evrih.

Viac informácií

audi.si

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.