fbpx
Foto: Mei Ling Mirow/Unsplash

Výskumy tvrdia, že muži, ktorí nosia takéto oblečenie, sú náchylní na podvádzanie

Všetci vieme, že knihu by ste nikdy nemali súdiť podľa obalu, no bohužiaľ nie vždy to tak je. Ľudia sú neustále posudzovaní podľa nášho vzhľadu, vrátane oblečenia a doplnkov, ktoré nosíme. Jedna štúdia tak ukázala, že nosenie jedného kusu oblečenia môže vyvolať dojem, že muži, ktorí ho nosia, sú náchylní k podvádzaniu, aj keď svoju partnerku nikdy (zatiaľ) nepodviedli.

Moškim, ki nosijo ekstravagantne modne znamke z velikimi luksuznimi logotipi, ženske zaupajo manj, je pokazala štúdium univerze v Michiganu.

Raziskava je namreč poskusila odkriti, kako ženske doživljajo moška oblačila. Eden izmed raziskovalcev, dr. Daniel Kruger, psiholog z univerze v Michiganu, je imel 376 udeležencev, ki so ocenjevali moške, ki so nosili polo majice Ralph Lauren z velikim ali malim logotipom. Ocenjevali so jih po naslednjih dejavnikih: “pogosto spogledovanje”, “zavestno osvajanje tujega partnerja”, “dobra skrb za otroke” in “največ sredstev namenijo preživljanju družine”.

Udeleženci so menili, da so moški, ki nosijo velike luksuzne logotipe, bolj promiskuitetni in imajo večjo verjetnost, da bodo varali. Dejansko so bili po raziskavi ti moški ocenjeni z “nižjim zanimanjem za dolgoročno romantično zvezo” a “večjim zanimanjem za prijateljevanje s koristmi”. Prav tako veljajo za manj zanesljive, ko ali če postanejo starši. Kruger je prvotno domneval, da bodo luksuzni logotipi ženskam privlačnejši, ker bi jih lahko šteli za znak bogastva in moči, dve lastnosti, pomembni za razmnoževanje in gradnjo družine. Vendar je Kruger dejansko ugotovil, da ženske moške, ki nosijo te vrste majic in puloverjev, vidijo kot ljudi, ki vlagajo več v spolnost kot v starševstvo.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

A post shared by Polo Ralph Lauren (@poloralphlauren)

Manjši luksuzni logotipi naj bi moške naredili zanesljivejše

Študija se je osredotočila na blagovno znamko Ralph Lauren in njene znane polo majice s kultnim mini logotipom in majice z večjo različico logotipa. Kruger je tako udeležence v moški študiji vprašal, ali bi raje nosili velike ali majhne logotipe v vrsti različnih scenarijev. Anketiranci so povedali, da je bolj verjetno, da bodo nosili majice z manjšim logotipom, ko se prvič udeležijo razgovora za službo ali se sestanejo s starši partnerke. Toda v situacijah, ko bodo vzpostavljali družbeno prevlado – na primer z vodenjem ekipe ali s privabljanjem potencialne partnerke – pa bodo bolj verjetno nosili majice z velikim logotipom.

Ženske, ki so sodelovale v študiji, nad rezultati niso bile presenečene in so se strinjale.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

A post shared by Polo Ralph Lauren (@poloralphlauren)

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.