fbpx
Foto: Mei Ling Mirow/Unsplash

Forskning hävdar att män som bär sådana kläder är benägna att fuska

Vi vet alla att man aldrig ska döma en bok efter dess omslag, men det är tyvärr inte alltid fallet. Människor bedöms ständigt efter vårt utseende, inklusive kläder och accessoarer vi bär. En studie visade alltså att att bära ett plagg kan ge intrycket av att män som bär det är benägna att bli otrogen, även om de aldrig (ännu) har varit otrogen mot sin partner.

Moškim, ki nosijo ekstravagantne modne znamke z velikimi luksuznimi logotipi, ženske zaupajo manj, je pokazala studie univerze v Michiganu.

Raziskava je namreč poskusila odkriti, kako ženske doživljajo moška oblačila. Eden izmed raziskovalcev, dr. Daniel Kruger, psiholog z univerze v Michiganu, je imel 376 udeležencev, ki so ocenjevali moške, ki so nosili polo majice Ralph Lauren z velikim ali malim logotipom. Ocenjevali so jih po naslednjih dejavnikih: “pogosto spogledovanje”, “zavestno osvajanje tujega partnerja”, “dobra skrb za otroke” in “največ sredstev namenijo preživljanju družine”.

Udeleženci so menili, da so moški, ki nosijo velike luksuzne logotipe, bolj promiskuitetni in imajo večjo verjetnost, da bodo varali. Dejansko so bili po raziskavi ti moški ocenjeni z “nižjim zanimanjem za dolgoročno romantično zvezo” och “večjim zanimanjem za prijateljevanje s koristmi”. Prav tako veljajo za manj zanesljive, ko ali če postanejo starši. Kruger je prvotno domneval, da bodo luksuzni logotipi ženskam privlačnejši, ker bi jih lahko šteli za znak bogastva in moči, dve lastnosti, pomembni za razmnoževanje in gradnjo družine. Vendar je Kruger dejansko ugotovil, da ženske moške, ki nosijo te vrste majic in puloverjev, vidijo kot ljudi, ki vlagajo več v spolnost kot v starševstvo.

 

Se detta inlägg på Instagram

 

A post shared by Polo Ralph Lauren (@poloralphlauren)

Manjši luksuzni logotipi naj bi moške naredili zanesljivejše

Študija se je osredotočila na blagovno znamko Ralph Lauren in njene znane polo majice s kultnim mini logotipom in majice z večjo različico logotipa. Kruger je tako udeležence v moški študiji vprašal, ali bi raje nosili velike ali majhne logotipe v vrsti različnih scenarijev. Anketiranci so povedali, da je bolj verjetno, da bodo nosili majice z manjšim logotipom, ko se prvič udeležijo razgovora za službo ali se sestanejo s starši partnerke. Toda v situacijah, ko bodo vzpostavljali družbeno prevlado – na primer z vodenjem ekipe ali s privabljanjem potencialne partnerke – pa bodo bolj verjetno nosili majice z velikim logotipom.

Ženske, ki so sodelovale v študiji, nad rezultati niso bile presenečene in so se strinjale.

 

Se detta inlägg på Instagram

 

A post shared by Polo Ralph Lauren (@poloralphlauren)

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.