fbpx

Skrivni signali, ki jih pošiljate moškim, ne da bi se tega sploh zavedali!

Foto: envato

Ali sem mu všeč? Kaj pomeni ta pogled? Zakaj mi ne odpiše? Katero igro igra? Kaj pri njem deluje? Vse to so vprašanja, ki so vsaj enkrat mučila vsakega izmed vas.

Z moško-ženskimi odnosi nikoli ni lahko, in na začetku se postavlja mnogo vprašanj.

Kaj se zgodi, ko obrnemo perspektivo in se vprašamo, katere skrivne signale pošiljamo močnejšemu spolu, ne da bi se tega sploh zavedali?

Odgovore poiščite spodaj!

Mimika obraza

Psihologi trdijo, da je v komunikaciji z drugimi zelo pomembna mimika obraza. Ženskam, ko jim je nekdo všeč, se “odprejo” oči in dvignejo obrvi, kar pomeni, da je moški vzbudil njihovo pozornost, čeprav se tega morda še ne zavedajo. Spuščene obrvi in ​​”zapiranje” oči za moškega, ki želi ugoditi ženski, ni dober znak.

via GIPHY

Barva oblačil

Dokazano je, da se vsi oblačimo ne le v skladu s svojim modnim okusom, ki je spet odvisen od lastnega občutka za estetiko in zunanjih dejavnikov, temveč tudi v skladu s trenutnim razpoloženjem, ki je spet povezano s podzavestnim nivojem.

via GIPHY

Barva, ki jo nosite na zmenku, veliko pove o tem, kako doživljate ta, potencialni odnos. Črna modna kombinacija sporoča, da še niste pripravljeni na odnos, rdeča simbolizira jasen signal, da ste strastni, in se takih občutkov v odnosu ne izogibate, roza pa, da ima oseba nekaj možnosti.

Katero pijačo izberete

Verjeli ali ne, tudi pijača, ki jo naročite, ko ste na zmenku, je lahko eden od nezavednih skrivnih signalov! Vino je lahko znak, da ste nagnjeni k uživanju, pa tudi rutini in da niste pretirano pustolovska oseba. Po drugi strani pa lahko gin tonik pove nekaj povsem nasprotnega.

via GIPHY

Vrsta oblačil, ki jih izberete

Čeprav mislite, da moških ne zanimajo oblačila – jih! Predvsem oblačila, ki izražajo vašo ženskost. Če se odpravite na zmenek v obleki, ki jemlje dih, je povsem očitno, da boste poslali signal, da vas oseba zelo zanima.

Stil oblačenja je bolj stvar okusa in odnosa do modnih kombinacij, zato ne dvomimo, da lahko zablestite tudi v svojih najljubših kavbojkah in majici.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!