Ko se Tesla odloči za prenovo, ne gre za polovičarstvo. Prenova je konkretna in skoraj šokantna! Po šestih letih in dveh milijonih prodanih enot je Model 3 doživel preobrazbo, ki bo zagotovo dvignila obrvi in pospešila srčni utrip avtomobilskih entuziastov. To je torej Tesla Model 3 2024. Najbolj težko pričakovan avtomobil leta 2023.
Po šestih letih in prodaji dveh milijonov enot po vsem svetu je Tesla Model 3 2024 doživel osvežitev z estetskimi izboljšavami, večjim dosegom in nadgradnjami funkcij. Novi Tesla Model 3 2024, notranje poimenovan Project Highland, je bolj izklesan, ponaša se s prenovljenim sprednjim in zadnjim delom ter prenovljeno notranjostjo. Izboljšana aerodinamika omogoča večji doseg in manjši zračni upor. izboljšanih ali nadgrajenih pa naj bi bilo kar 50 odstotkov delov avtomobila.
Zunanjost avtomobila je prepoznavna po novih žarometih, ki so ožji in elegantnejši. Zadnji del avtomobila je opremljen z prenovljenimi zadnjimi lučmi, ki niso več razdeljene. Luči imajo tudi nov vzorec, ki daje ostrejši videz. Skupaj z novimi 18-palčnimi Photon aero kolesi in 19-palčnimi Nova kolesi izgleda novi Tesla Model 3 2024 še bolj futuristično. In če ste mislili, da je to vse, se motite. Tesla je dodala še dve novi barvi: Ultra Red in Stealth Gray.
Čeprav so dimenzije Tesla Model 3 2024 večinoma ostale nespremenjene, je avtomobil sedaj za prgišče daljši in meri impresivnih 4,720 milimetrov (185.8 palcev). Po višini je postal za las nižji, saj zdaj meri 1,441 milimeter (56.7 palcev). Kljub temu pa je razlika v oddaljenosti od tal skoraj zanemarljiva, saj se je ta zmanjšala z 140 milimetrov (5.5 palcev) na 138 milimetrov (5.4 palcev), kot je navedeno v tehničnih specifikacijah.
Druge vizualne posodobitve, ki niso zgolj za okras, vključujejo novo obliko koles, optimizirano za aerodinamiko, ki so, kot pravijo, za 5% bolj “gladka”. Poleg tega so ‘izboljšane’ bočne stene pnevmatik za 18-palčna ali 19-palčna kolesa, ki zagotavljajo boljše oblazinjenje in zmanjšujejo cestni hrup. Pri tem jim pomagajo tudi dvojno zastekljena okna na vseh straneh ter nove vzmeti in tesnila.
Tesla je v svoji neskončni modrosti okrepil strukturo sprednjih in zadnjih vrat, da bi lahko prenesli močnejše udarce. Zakaj? Ker so nove varnostne predpise očitno napisali ljubitelji SUV-jev, ki želijo zagotoviti, da so vsi avtomobili pripravljeni na trk z njihovimi velikanskimi jeklenimi konjički. In čeprav je to odlična novica za varnost, je Tesla šel še korak dlje. Po mnenju predstavnikov Tesle so vrata zdaj ob zapiranju sprožila bolj zadovoljujoč ‘bum’, kar daje občutek, da sedite v vozilu višjega razreda. Ker, saj veste, pravi luksuz se sliši v detajlih!
Z izbiro 19-palčnih koles “Nova”, bo Model 3 z zadnjim pogonom prevozil neverjetnih 513 km (319 milj) z enim samim polnjenjem po WLTP standardu. Medtem pa različica z dolgim dosegom (LR) ponuja kar 629 km (391 milj) avtonomije. Kljub vsem tem izboljšavam so zmogljivostne številke ostale nespremenjene: Model 3 z zadnjim pogonom doseže hitrost 100 km/h v 6,1 sekunde, medtem ko se različica LR z vsem pogonom tja izstreli v pičlih 4,4 sekundah.
Nova različica Tesla Model 3 2024 z zadnjim pogonom in s 19-palčnimi platišči je pravi “šparovček” – porabi le 13,2 kilovatne ure za vsakih 100 km (62 milj) po evropskem testnem ciklu. Da, prav ste slišali! To je približno toliko energije, kot jo potrebujete za ogrevanje vašega jacuzzija za eno sobotno zabavo.
Notranjost Tesla Model 3 2024 je zdaj bolj podobna prestižnemu salonu kot avtomobilu. Ponaša se z obliko, ki objame potnike, kjer se aluminij in tkanine združujejo v harmonično simfonijo. Nova ambientalna razsvetljava osvetli celotno kabino, kot da bi bili v središču disko krogle. Tesla trdi, da je kabina tišja, zahvaljujoč akustičnemu steklu in izboljšanim materialom za zvočno izolacijo. Morda boste celo slišali svoje misli!
Digitalni prostor v notranjosti je kot nepremičninska bonanca v Silicijevi dolini. 15,4-palčni osrednji zaslon je ostal enake velikosti, vendar z ožjimi robovi, kar omogoča več prostora za vaše digitalne avanture. Dodali so tudi nov 8,0-palčni zaslon na zadnji strani z integriranimi klimatskimi, prezračevalnimi in infotainment kontrolami. Tesla je zamenjala stebrične ročice z volanskimi kontrolami, kot pri svojih dražjih bratih, Modelu S in Modelu X.
Podobno kot Model S in Model X novi Model 3 nima ročic. Namesto tega je vozilo nadzorovano preko njegovega informacijsko-zabavnega sistema. Volan ima kapacitivne gumbe, čeprav bo verjetno manj kontroverzen kot Model S in Model X‘s yoke, saj je njegova hupa v sredini.
Tesla Model 3 je bil vedno avtomobil, ki je postavljal standarde. Z najnovejšimi posodobitvami Project Highland – Tesla Model 3 2024 je Tesla še enkrat dokazala, da je vedno korak pred konkurenco. Z izboljšano aerodinamiko, večjim dosegom in osveženo notranjostjo je novi Model 3 avtomobil, ki ga je treba doživeti.