Sporočila ljudi z globalno uličnim umetniškim projektom

Po prejetju TED nagrade leta 2011 je francoski umetnik JR zagnal osupljivi globalni projekt “Inside out”, spodbujajoč ljudi k soustvarjanju ulične umetnosti s črno-belimi fotografskimi samoportreti. Do sedaj je bilo posnetih že čez 130 000 obrazov iz več kot 100 držav.

Koncept projekta je podati priložnost vsem in komurkoli, da delijo svojo identiteto s širšim svetom. Izhajajoč iz studia v New Yorku, obraze sodelujočih stiskajo na velike plakate in jih razpošljejo po svetu za lokalne ulične stvaritve, ki nosijo sporočila, kot so boj proti rasizmu in verskemu sovražštvu, pravice istospolnih parov in iskrene ljubezni do sočloveka. Druga oblika sodelovanja se zgodi kar na ulicah znanih prestolnic, kjer je za kratek čas na voljo foto kabina za brezplačno in takojšnjo produkcijo črno-belih fotografij mimoidočih, ki jih nato prav tako polepijo v skupinsko umetniško sestavljanko. Do sedaj je bilo na tak način posnetih že skorajda 70 000 obrazev, in sicer na različnih lokacijah po Parizu, Londonu, New Yorku, Tel Avivu, Sao Paulu, Abu Dhabiju, Hong Kongu in Tokyju.

Vse aktivnosti z uličnimi kolaži so razstavljene na spletni in Facebook strani projekta, prav tako so letos v sodelovanju z HBO posneli tudi dokumentarni film z naslovom “Inside out: The People’s Art Project”.

 

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
11 stvari, ki jih počneš, ker si empat (ljudje pa tega ne razumejo)