fbpx

Športu je vseeno, šport ne vidi invalidnosti

Čeprav imajo paraolimpijci drugačen način življenja, so zagrizeni in odločni. Imajo sanje, ki jim sledijo, in premagujejo ovire, s katerimi se srečujejo vsi vrhunski športniki. Samsungova kampanja “Kaj je tvoja težava? Športu je vseeno”, s katero se poklanja tekmovalcem zimskih paraolimpijskih iger v Sočiju 2014.

Športu je resnično vseeno. Ni pomembno, ali smo majhni, veliki, še na začetku svoje športne poti ali športniki z zbirko pokalov in kolajn. Šport ne dela razlik in v svojih očeh ne vidi invalidnosti, je bistvo Samsungove kampanje “Kaj je tvoja težava? Športu je vseeno“, ki spodbuja ljudi, da tekmovalce na paraolimpijskih igrah dojemajo zgolj kot športnike, ki neomajno sledijo svojim sanjam.

Da podirajo lastne meje, je dokazal že predstavitveni video, ki mu je sledil 90-sekundni film »Kaj je tvoja težava? Športu je vseeno«. Ta povzema intimne trenutke in življenja petih športnikov iz Samsungove ekipe Galaxy Team na paraolimpijskih igrah ter enega ameriškega paraolimpijca.


“Navdušena sem, da lahko sodelujem v Samsungovi kampanji Športu je vseeno. Menim, da je Samsungova podpora paraolimpijskemu gibanju izjemno pomembna, saj poudari dejstvo, da paraolimpijci v bistvu nismo drugačni od naših olimpijskih kolegov – prav tako trdo delamo, da dosežemo svoj cilj, in prav tako dosegamo vrhunske rezultate”, je povedala Jessica Gallagher, alpska smučarka, ki je tudi prva Avstralka z medaljo na paraolimpijskih igrah. »Smučam enako kot vsi olimpijci, pri tem zgolj uporabljam pripomočke, ki mi pomagajo pri navigaciji zaradi slepote. Šport ne diskriminira ljudi, ne glede na to, ali si otrok, ki je na začetku svoje športne poti, ali vrhunski športnik.«

Po predstavitvenem in drugem filmu drzne kampanje, ki je svoj debi doživela na olimpijskih igrah leta 2012 v Londonu, bo tretji izšel 7. marca, ko se v Sočiju začnejo zimske paraolimpijske igre 2014.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.