Subaru levrog – Subaru kmalu po nove evropske kupce

Subaru Levorg

Japonski mercedes, kakor poznavalci kličejo znamko Subaru, je v Ženevi priredil evropsko premiero novemu modelu Subaru levorg, ki je v bistvu karavanska impreza. Poleg dinamične podobe in vedno serijskega AWD štirikolesnega pogona, pa subarujev nov predstavnik C-segmenta prinaša tudi zgledno vozno dinamiko in prostorno notranjost.

Subaru levrog doponjuje modelno paleto japonskega specialista za štirikolesni pogon vseskozi šteje nekje štiri do pet modelov in različic, v prihodnje pa bi se to število lahko še nekoliko povečalo. Prva novost, ki bo v prihodnjih mesecih našla pot na večino evropskih tržišč je model levorg. Gre za športnega karavana C-segmenta, ki se naslanja na aktualno generacijo petvratne impreze, ki doslej, zaradi nekonkurenčnih cen, še ni našla poti.

Z boka je zelo podoben aktualnemu legacyu, prednje del pa nosi modernejšo imprezino podobo.
Z boka je zelo podoben aktualnemu legacyu, prednje del pa nosi modernejšo imprezino podobo.

Glede na mere lahko levorga najbolje primerjamo s, prav tako med segmenti, “štrlečo” škodo octavio, kateri najbližje so tudi mere levorga, ki v dolžino meri 4,69 metra, medtem ko v širino meter pokaže 1.780 metra. Medosna razdalja ob tem znaša konkretnih 2,65 metra, kar obljublja nadpovprečno prostorno notranjost, pogled predvsem v drugo vrsto sedežev pa to tudi potrjuje.

Levorg bo, ko bo jeseni zapeljal v salone in na ceste, na voljo z enim od turbobencincev z neposrednim vbrizgom goriva, kjer bo različica velikosti 1,6-litra proizvedla 125 kW ali 170 KM, ki naj bi se v povprečju zadovoljila z le 5,7-litri goriva, dvo litrska pa bo razvijala kar 221 kW ali 300 KM, kar pomeni skoraj rekordnih 150 KM na liter prostornine.

Notranjost je najbolj podobna tisti v aktualnem XV-ju ali v prenovljenem outbacku, ki je tako kot levorg premiero doživel na začetku meseca v Ženevi.
Notranjost je najbolj podobna tisti v aktualnem XV-ju ali v prenovljenem outbacku, ki je tako kot levorg premiero doživel na začetku meseca v Ženevi.

Posebnost modela bodo predstavljali tudi sistem izbire režima vozne dinamike imenovan SI-Drive mode selector, ki je bil doslej rezerviran le za modele z STi oznako na karoseriji, med opremo pa se bodo, glede na opremsko različico, lahko znašli tudi: polne LED luči, sklop asistenčnih sistemov eye sight, ambientalna osvetlitev potniške kabine, pametni ključ in tipka za zagon motorja, kar štirje USB vtičnice (dve spredaj, dve v drugi vrsti) in še bi lahko naštevali.

Za zdaj pa ostaja pod vprašajem 2,0-litrski dizelski motor, ki je trenutno med subarujevimi evropskimi kupci daleč najbolj zaželen, zagotovo pa bi bilo podobno tudi pri levorgu. Mogoče lahko pričakujemo da bo 221 kW bencinca na koncu le zamenjal še vedno edini dizelski motor bokserske zasnove, ki razvije 110 kW. Pustimo se presenetiti.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.subaru.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!