På 80-talet av förra seklet installerade Audi en in-line 5-cylindrig motor med en turbin i Coupe-modellen, utrustade den med fyrhjulsdrift, och den legendariska Quattro-modellen skapades. Nästan 40 år senare tillämpade de samma formel på Audis instegssedan (även halvkombi) och skapade den giftiga Audi RS3.
Tako kot daljni in v tem trenutku še aktualni predhodnik, ima tudi novi Audi RS3 turbinski vrstni 5-valjni motor. Novinec se prav tako ponaša s štirikolesnim pogonom, vektorsko razporeditvijo navora in bo na voljo v limuzinski in tako imenovani Sportback različici. Dizajn novinca je še aggressivare, zaradi katerega ga boste brez težav ločili do preostalih Audijevih modelov. Le to se pozna tudi v notranjosti, kjer imamo na voljo kontrastne kombinacije med rdečo, zeleno in črno barvo. Voznik ima na voljo Audijev virtualni kopit v velikosti 12,3 tum och 10,1 tum info-telematski zaslon na dotik. Na voljo je projecirni zaslon, vstavki v notranjosti iz karbonski vlaken, pa so pri modelu RS3 že del standardne opreme.
Audi RS3 naj bi zmogel najhitrejše pospeševanje v svojem razredu. 2,5-litrski vrstni turbinski 5-valjni motor har 400 hästkrafter (294 kW) in 500 Nm navora. Motor ima tako dovolj moči, da izstreli Audija RS3 od 0 do 100 km/h v vsega 3,8 sekunder. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, ki pa se lahko ob naročilu paketa dvigne na 280 km/h. Če pa vam to še ni dovolj, se odločite še za prednje keramične zavore in tako bo lahko vaš Audi RS3 dosegel končno hitrost 290 km/h. Audi RS3 je že na voljo za naročilo, njegova cena pa se prične pri 60.000 evrih.