fbpx

#ThePowerOfMakeUp: nova viralna kampanja, ki slavi moč ličil

#ThePowerOfMakeUp je nova viralna kampanja, kjer ženske in moški na socialnih medijih objavljajo na pol naličene obraze. S tem ne da samo pokažejo svoje spretnosti z ličili, temveč tudi dokazujejo, da so ličila močno orodje transformacije, ki jih naredili le še bolj samozavestne v tem, kdo so.

Vse se je začelo z viralnim YouTube videom, kjer je umetnica ličenja NikkieTutorials spodbudila tako ženske kot moške, da na Instagram objavijo “selfie” s pol obraza z ličili in pol obraza brez.
Razložila je, da marsikdo prevečkrat misli, da ljudje nosijo kozmetiko zaradi negotovosti in pomanjkanja samozavesti. Zato se je odločila, da je prav, da izpostavi moč ličil, moč transformacije in zabave, ki jo ličila nudijo.


Ličenje je stvar vsakega posameznika in prav je, da se jo spoštuje, nikakor pa ni prav, da se jih zaradi tega sramoti ali pa sami zaradi družbe nočejo priznati, da ličila naravnost obožujejo.

PREBERITE ŠE: Lepotni trend: senčenje obraza je out, trend je osvetljevanje obraza #contouring #strobing

V galeriji si lahko ogledamo slike udeležencev kampanje #ThePowerOfMakeUp.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.