Toyota Hilux ni zgolj vozilo; je simbol neomajne vzdržljivosti in neustavljive pustolovščine. Z novo različico Toyota Hilux GR Sport II, Toyota nadaljuje tradicijo terenske odličnosti, ob tem pa tudi dodaja pridih estetske prefinjenosti. Nekaj elemenov, ki jo dvigujejo "višje". In kdo bi si mislil, da bi lahko nekoč robustni delovni konj postal tudi stilski adut na makedamski cesti? No, tukaj je, in pripravljen je, da vas popelje na pot, kjer asfalt konča svojo vladavino in se začno traili.
Sledi osmi generaciji Hiluxa, ki je na sceno stopila leta 2015, se Toyota Hilux GR Sport II vrača z drugo iteracijo, ki je oblikovana za tiste, ki si želijo nekaj več. Različica, ki je bila prvič predstavljena v začetku leta 2022, je zdaj dobila nekaj estetskih in mehaničnih nadgradenj, čeprav ostaja v nižjem razredu GR Sport in tako ne prinaša dodatne moči pod pokrovom.
Značilno za to različico Toyota Hilux GR Sport II, ki je zdaj postavljena 20 milimetrov (0,8 inča) višje, zahvaljujoč dvignjenemu vzmetenju. Sledi širša sled spredaj in zadaj, ki meri 140 mm (5,5 in) in 150 mm (5,9 in) širine, ki prispeva k bolj stabilni vožnji na zahtevnih terenih. Nove 17-palčne lahke platišča, ovita v vse-terenske gume, izboljšujejo terensko zmogljivost, medtem ko je kot vstopa izboljšan z 29 na 30 stopinj, kar omogoča lažje premagovanje ovir.
Toyota ni izpustila niti podrobnosti pri izboljšanju udobja in odzivnosti vozila na grobem terenu. Nove monotube blažilnike zagotavljajo hitrejši odziv, povečana sprednja diskasta zavora pa prinaša izboljšano zavorno moč. V primerjavi s prejšnjo različico so bile v zadnjem delu nameščene diskaste zavore namesto bobnastih zavor, kar prispeva k boljši zavorni učinkovitosti.
Estetske nadgradnje vključujejo mrežasto masko, rdeče zavorne čeljusti in temne akcente, ki dodajo dinamičen in športen videz. Rdeče-črna tema se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer GR logotipi krasijo prednje naslonjala za glavo, medtem ko so varnostni pasovi obarvani v rdeči barvi. Standardna oprema vključuje 8-palčni zaslon na dotik z vgrajeno navigacijo ter žično in brezžično povezavo za Apple CarPlay, medtem ko je Android Auto podprt samo preko žične povezave.
Pod pokrovom ostaja nespremenjen 2,8-litrski turbodizelski motor, ki zagotavlja 201 konjsko moč in 500 Nm (369 funtov) navora, prenesenega preko šeststopenjskega avtomatskega menjalnika. Na nekaterih trgih Toyota ponuja tudi močnejšo različico Hilux GR Sport z 221 KM in 550 Nm (406 funtov) navora.
Prodaja Toyota Hilux GR Sport II se bo začela v začetku prihodnjega leta, prve dostave pa so predvidene za kasneje v letu 2024. Z vsemi temi nadgradnjami, Hilux GR Sport II ponuja robustno in zanesljivo možnost za tiste, ki iščejo avto, ki ne pozna meja. Oziroma pick-up, ki je resnično že tovarniško pripravljen za teren.