fbpx

Tuš “Womanizer Wave” prinaša eksplozivno uživanje za ženske s porednim prihrankom vode.

Womanizer Wave podjetij Hansgrohe in Womanizer obljublja, da vam bo prinesel vrhunce

Foto: Womanizer

Dame, pripravite se na revolucijo v kopalnici, saj je tu Womanizer Wave, prvi tuš na svetu, ki združuje učinkovitost priprave na dan in vašo intimno sprostitev. Ker se zavedamo, da je seksualno zdravje pomembno za celovito dobro počutje, smo zelo navdušeni nad tem inovativnim izdelkom, ki na eleganten in zabaven način obravnava žensko seksualnost.

Vam da vaš jutranji tuš premalo užitka? Se vam zdi, da so trenutki, ko ste sami s seboj, poredno skriti in premalo cenjeni? Rešitev je tu in njeno ime je Womanizer Wave, produkt sodelovanja med nemškim strokovnjakom za kopalniško opremo Hansgrohe in priznano znamko ženskih igračk za odrasle, Womanizer.
Gre za tuš glavo – Womanizer Wave, ki ne le da izpolni svojo osnovno funkcijo – odstranjevanje umazanije in osvežitev – ampak tudi obljublja, da bo dodala nepričakovano komponento užitka v vašo dnevno rutino. Z uporabo treh različnih vodnih curkov – PleasureJet, PleasureWhirl in PowderRain – Wave želi preseči vaša pričakovanja glede tega, kaj lahko kopalnica pripomore k vašemu seksualnemu zadovoljstvu.


PleasureJet cilja na klitoris z ritmično pulzacijo vode, PleasureWhirl pa uporablja vrteče se curke vode za stimulacijo. Tretja nastavitev, PowderRain, omogoča sproščujoče prhanje. Vsaka od teh nastavitev je enostavno nastavljiva s pritiskom na gumb in drsnikom, ki se nahajata blizu ročaja tuša.
A ne gre zgolj za užitek. Womanizer Wave je oblikovan tako, da porabi 60% manj vode kot običajne prhe, kar pomeni, da lahko uživate v svojih trenutkih razvajanja, ne da bi se vam bilo treba obremenjevati z vplivom na okolje.

Dame, dovolite, da vam Womanizer Wave pokaže, da lahko biti zeleno naravnana in hkrati uživati v malo intimnega razvajanja ni več samo sanje, ampak postaja realnost. Vroč val je pripravljen, da preplavi vašo kopalnico – se ga boste prepustile?

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.